ست کیف و کفش چرم، هدیه ای لوکس برای همه

ست کیف و کفش چرم

ست کیف و کفش چرم

این روزها ست کیف و کفش چرم یکی از لوکس ترین کالا هایی به شمار می آید که در بازار ها ارائه می گردند و به همین دلیل یک انتخاب عالی برای هدیه دادن نیز به شمار می آید.

درباره ست کیف و کفش چرم چه می دانید؟

ست کیف و کفش دو رنگ

ست کیف و کفش چرم در واقع محصولاتی هستند که طراحی کاملاً یکسانی نسبت به یکدیگر دارند و همین باعث می شود که اجزای استایل شما با انواع ست کیف و کفش چرم بسیار موزون و هماهنگ باشد، در واقع همان طرحی که برای تولید کفش چرم استفاده می شود از همان طرح برای تولید کیف نیز استفاده شده و به این ترتیب محصولی تولید می شود که مشتری می تواند حداقل دو جزء از استایل خود را به صورت ست شده داشته باشد.

ست کیف و کفش چرم از انواع چرم های طبیعی ساخته می شوند، به طور مثال ممکن است که برخی از آن ها از چرم های گاوی تهیه شوند، در واقع گفته می شود که بیش ترین چرمی که در صنعت تولید ست کیف و کفش چرم به کار می رود از چرم گاوی تامین می شود، چرا که هم دارای ویژگی های منحصر به فردی است و هم این که به وفور در بازار ها یافت می شود و همین باعث خواهد شد که قیمت این ست ها نیز به نسبت محصولات دیگر مناسب تر شود و مشتریان از آن راضی باشند.

در مجموعه چرم امیررسا نیز انواعی از ست کیف و کفش چرم تولید می شود که هر کدام از آن ها دارای زیبایی منحصر به فرد به همراه جزئیات زیبا و شگفت انگیز هستند که به دلیل بسته بندی و قیمت مناسبی که دارند توانسته اند بسیاری از مصرف کنندگان را از خود راضی نگه دارند و همچنین معمولا بسته بندی این محصولات به نحوی است که متقاضیان می‌ توانند از آن ها به عنوان یک هدیه لوکس استفاده کنند و به عزیزان خود کادو دهند.

جدید ترین مدل های ست کیف و کفش چرم

کیف چرم سیاه

با توجه به استقبال روزافزونی که از ست کیف و کفش چرم در کشور می شود بسیاری از تولید کنندگان این محصولات را با مدل های بسیار متنوعی به بازار ها ارائه می دهند که در ادامه به بررسی جدیدترین مدل های ست کیف و کفش چرم خواهیم انداخت؛

یکی از جدیدترین مدل های ست کیف و کفش چرم ست اسپرت می باشد، کفش های اسپرت معمولاً دارای ظاهر نسبتا خاصی نسبت به کفش های معمولی هستند که باعث می شود برای تیپ های اسپرت و ورزشی و همچنین تیپ های روزانه مناسب باشد، کیف های اسپرت نیز طرح مشابهی با مدل کفش های اسپرت دارند، این ست ها را هم می توان به صورت جداگانه و هم به صورت ترکیب با یکدیگر استفاده کرد و مهم ترین مشخصه ست کیف و کفش چرم اسپرت ظاهر زیبای آن ها می باشد.

از دیگر مدل های جدیدی که در تولید انواع ست کیف و کفش چرم به کار می رود، طرح های رنگی می باشد در واقع از وقتی که امکان رنگ سازی نیز به صنعت تولید چرم اضافه شد، باعث گردید که چرم های رنگی نیز تولید شود که بهترین نوع آن ها رنگ های آکریلیک می باشد که باعث می شود ست کیف و کفش چرم تولید شده از آن ها شاین دار شود و در محیط‌های کم نور از خود نور داشته باشند و به همین دلیل به شدت مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

مدل های فانتزی ست کیف و کفش چرم  نیز جزو مدل های جدید و البته بسیار محبوب است، منظور از مدل های فانتزی مدل هایی است که معمولاً بیشتر توجه نوجوانان و جوانان را به خود جذب می کند که شامل طرح شخصیت های محبوب فیلم و سریال بوده و برای این کار از دستگاه های چاپ طرح استفاده می شود که می‌ توانند هرنوع طرحی را بر روی کفش مورد نظر پیاده کنند و این مدل از کفش به صورت سفارشی نیز قابل تولید خواهد بود که در این صورت مشتری خود طرح مورد نظر را تعیین می کند.

ویژگی های ست کیف و کفش چرم ممتاز

کیف دستی چرم

ست کیف و کفش چرم ممتاز دارای ویژگی های منحصر به فردی است که که در ادامه این مطلب می خواهیم شما عزیزان را با این ویژگی ها آشنا نماییم تا در هنگام خرید به آن ها توجه نمایید؛

بهترین ست کیف و کفش چرم ممتاز دارای ظاهر براقی است، براق بودن این محصولات چرمی حتی با گذر زمان نیز از بین نمی رود و این یکی از راه هایی است که به مرور می توان چرم های طبیعی را چرم های مصنوعی تشخیص داد، چون چرم های مصنوعی برای براق شدن به مواد آکریلیک نیاز دارند که با گذر زمان از بین می روند و به این ترتیب محصول نیز براقیت خود را از دست می دهد، اما در چرم های طبیعی که برای ساخت انواع کیف و کفش استفاده می شود این ویژگی همچنان وجود خواهد داشت.

از دیگر ویژگی هایی که انواع ست کیف و کفش چرم ممتاز ها خواهد داشت، می‌ توان به عدم پوسته پوسته شدن آن ها اشاره کرد، به طوری که چرم های مرغوب حتی در هوای سرد و خشن نیز به هیچ وجه پوسته پوسته نخواهد شد، در حالی که چرم های مصنوعی و نامرغوب به دلیل این که از مواد پلاستیکی ساخته می شوند معمولاً در برابر هوای سرد چندان مقاوم نیستند و به راحتی پوسته پوسته شده و حتی ممکن است که به سرعت خشک و پاره شوند.

در هنگام انتخاب انواع ست کیف و کفش چرم حتماً به دوخت آن نیز توجه کنید، دوختی این محصولات بسیار مهم است و می تواند یکی از مهم ترین نشانه ها در تعیین کیفیت آن ها باشد، چرا که هر چه دوخت آن ها محکم و منسجم باشد به همان میزان نیز دوام بالای خواهند داشته باشید و پاره نمی شوند و این دوخت ها زمانی محکم و منسجم هستند که حتماً با استفاده از دستگاه های پیشرفته تولید کردند، البته نوع دستی آن ها که توسط افراد سنتی دوخته می شود نیز در بازار ها دیده می شوند، معمولاً دوخت آن ها با این که محکم است اما از انسجام کافی برخوردار نیست.

ضد آب بودن از دیگر ویژگی‌ هایی است که معمولاً محصولات چرمی دارند و ست کیف و کفش چرم نیز از این ویژگی برخوردار می باشد، به این ترتیب می‌ توان از این محصولات حتی در هوای بارانی و برفی نیز استفاده کرد و نگران خیس شدن پاها و وسایل خود نبود.
[table id=10 /]

نگاهی بر تجارت انواع ست کیف و کفش چرم

ست کیف و کفش چرم زرشکی

تجارت انواع ست کیف و کفش چرم به قدری رونق گرفته که باعث شده حدود چهل الی پنجاه درصد از کل محصولات چرمی تولید شده در کشور ، برای صادرات آماده شود و به این ترتیب برای این که بتوان تامین محصولات لازم برای بازار های داخلی را نیز کنترل کرد، میزان تولید انواع ست کیف و کفش چرم نیز افزایش پیدا کرده است و یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان این محصولات از ایران کشور روسیه و ترکیه می باشد که اغلب به دلیل نزدیکی به مرزهای ایران صادرات آن ها به صورت زمینی صورت می گیرد.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تجارت ست کیف و کفش چرم توسط ایران از رونق بسیار بالایی برخوردار باشد این است که می‌ تواند بازارهای جدیدی را برای ارائه این محصولات پیدا کند، چرا که این روزها با توجه به این که بسیاری از افراد نسبت به مد حساسیت خاصی دارند و در تلاش هستند که همواره استایل خود را بهبود ببخشند باعث شده که از گوشه و کنار دنیا بتوان بازارهایی را پیدا کرد که بیش ترین فروش این ست ها را داشته باشد.

تجارت داخلی این محصولات نیز بسیار سودآور شده است و از جمله دلایلی که باعث شده مردم ایران نسبت به خرید این محصولات استقبال بیشتری از خود نشان دهند این است که قیمت بسیار مناسبی نسبت به کارایی شان دارند و معمولا می توان این ست ها را به قیمتی بین یک میلیون و نیم الی ۴ میلیون تومان تهیه کرد.

پخش برترین ست کیف و کفش چرم در کشور

کیف و کفش چرم

پخش برترین ست کیف و کفش چرم در کشور توسط مجموعه چرم امیررسا صورت می گیرد، این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز ای است که مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از اسباب با کیفیت بودن محصول اینستا را تهیه نمایند و از طرفی مشتریان عزیز به راحتی می توانند قبل از خرید ابتدا قیمت این محصولات را از همین مجموعه و مشاوران آن استعلام نمایند.

از طرفی لازم به ذکر است که متقاضیان عزیز امکان خرید به صورت اینترنتی را دادند و می توانند بدون نیاز به مراجعه، محصول مورد نظر خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی سفارش نمایند تا ارسال گردد.

پاسخ به دو سوال درباره ست کیف و کفش چرم

1. ست کیف و کفش چرم چیست؟

این محصولات در واقع شامل یک جفت کفش و کیف می باشند که از یک نوع چرم با طرح و رنگ کاملا مشابه تولید شده اند.

2. قیمت ست کیف و کفش چرم چه قدر است؟

با توجه به قیمت هایی که در بازار ها دیده می شود می توان گفت که چیزی حدود یک و نیم میلیون الی چهار میلیون تومان خواهند بود.

 

 

۱۰ دیدگاه

  • این محصول هم در بازار داخل و هم در بازارهای خارجی مشتریان فراوانی را می تواند داشته باشد.

  • ممنون از ارسال به موقع سفارش
    برای همسرم سفارش داده بودم خداروشکر از مدل و کیفیت خیلی خوشش اومد.
    ممنون

  • کیف و کفش جنسش چرم که باشه انقدر جذاب هست که دیگه مدل خیلی مهم نیس. حالا تصور کنید کیف و کفشتون هم چرم باشه هم مدل جذابی داشته باشه واقعا استایل آدمو زیرو رو میکنه.

  • کیفیت محصولاتتون عالیه و تنوع بینظیری داره، برای هر سلیقه ای ست کیف و کفش دارید.

  • با عرض سلام و درود
    همیشه لاکچری ترین و با اصالت ترین محصولات چرم بوده اند
    مخصوصا محصولات این پیج که بسیار با کیفت و در تنوع بالا هستند

  • ست مجلسی که بدستم رسید فوق العاده بود. واقعا طراحی و جنس محصولات عالی هست. امیدوارم موفق باشید
    فقط لطف کنید عکساتون رو با کیفیت تر بگیرید چون رنگا یکم متفاوت هست. ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *