با بوت چرم اورجینال ضد آب استایلی شیک داشته باشید!

بوت چرم اورجینال

بوت چرم اورجینال

بوت چرم یکی از انواع محصولاتی است که استفاده از آن به شدت افزایش پیدا کرده، چون با بوت چرم اورجینال ضد آب، می توان استایل های شیکی داشت.

نگاهی به جایگاه بوت چرم اورجینال در مد و فشن

بوت چرم تیره رنگ

بوت چرم اورجینال در مد و فشن جایگاه خیلی ویژه و خاصی دارد و دلایل مختلفی در این محبوبیت روزافزون بوت چرم اورجینال دخیل است و در ادامه به مرور مهم ترین عوامل در این زمینه خواهیم پرداخت؛

بوت چرم اورجینال در دو دهه اخیر برای استایل های پاییزی و زمستانی مورد استفاده قرار گرفته و زیبایی منحصر به فرد آن باعث شده که بتوان آن را با انواع پالتو، پافر و کاپشن بلند ست کرد، به این منظور بوت هایی با ساق بلند تولید می شود که تقریبا تا زیر زانو هست و وقتی با پالتوی بلند پوشیده می شود، قد فرد را هم بلند تر نشان خواهد داد و از آن جایی که بسیاری از افراد می خواهند بلند تر و کشیده تر به نظر بیایند، یک ترکیب محبوب می باشد.

از دیگر دلایلی که باعث شده بوت ها جایگاه خاصی در این صنعت پیدا کنند، این است که اغلب مردم ترجیح می دهند در فصل های سرد سال کفش های ساق دار بپوشند و اندازه ساق هم می تواند متفاوت باشد، به طور مثال برخی از انواع بوت چرم اورجینال که دوخته می شود، ممکن تا بالای مچ پا باشد و این مدل بوت ها را می توان حتی در بهار هم استفاده کرد، چون ضد آب هستند و به این ترتیب باران به داخل آن نفوذ نمی کند.

بوت چرم اورجینال با این که طرح ساده ای دارد و از اشکال فانتزی و غیره هم بر روی آن استفاده نمی شود، همچنان شیک است و به دلیل استفاده از چرم های طبیعی دباغی شده معمولا ظاهر براقی دارد که سبب شده در روز های پاییزی و زمستانی که هوا تاریک تر است، همچنان به چشم بزند، از طرفی سطح صاف آن باعث شده که نگهداری از این محصول هم آسان تر شود و به راحتی قابل تمیز شدن می باشند.

ویژگی های بهترین بوت چرم اورجینال

بوت چرم براق

بهترین بوت چرم اورجینال دارای ویژگی های خاصی است تا از این طریق بتوان بهترین و درجه یک ترین بوت های چرم را تشخیص داد و دانستن آن ها برای یک خرید مناسب ضرورت دارد؛

اول این که بهترین بوت های چرم، از مواد اولیه ای مانند چرم های نیمه سنگین به دست می آیند، از جمله آن ها می توان به چرم های گاوی اشاره کرد، چون این مدل چرم ضخامت و دوام کافی برای تبدیل شدن به رویه کفش را دارند، از آن گذشته این که چرم های سنگین هم می توانند در تولید این بوت ها استفاده شوند ، با این تفاوت که بسیار لوکس و کمیاب هستند و می توانند قیمت محصول را افزایش دهند.

قالب بوت چرم اورجینال ممتاز باید کاملا استاندارد و اندازه باشد، در واقع یکی از بزرگ ترین مشکلات در خرید های غیر حضوری و حضوری کفش این است که سایز مورد نظر بزرگ یا کوچک تر از اندازه پا باشد که معمولا به دلیل قالب زنی اشتباه و غیر استاندارد و ایجاد می شود و بهتر است که کفش مورد نظر از مراکزی تهیه شود که اعتبار کافی را در زمینه تولید و ارائه انواعی از بوت چرم اورجینال درجه یک داشته باشند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نوع کفی و همچنین پاشنه آن اشاره کرد، این روز ها بسیاری از افراد در تلاش هستند که از بوت چرم اورجینال با پاشنه بلند استفاده کنند و از طرفی داشتن کفی هایی که طبی هستند، کمک می کند که افرادی که زیاد سر پا هستند و از طرفی دچار کف پای صاف هم هستند، از کمردرد در امان باشند و به هیچ وجه دچار مشکل نشوند، این کفی ها معمولا از جنس پنبه های فشرده می باشند.

در صورتی که بوت چرم اورجینال در اثر ماندگاری طولانی مدت در مقابل نور خورشید خشک و سفت شود هم می توان تشخیص داد که محصول کاملا اصل است، چون تنها چرم های طبیعی در برابر نور خورشید نرمی و لطافت خود را از دست می دهند، در صورتی که اگر از چرم های مصنوعی و پلاستیکی تولید شده باشند، تنها ممکن است که رنگ خود را از دست بدهند و بافتشان مثل روز اول خواهد بود و به همین دلیل می توانند به راحتی شناسایی بشوند.

تاثیر رنگ در فروش بوت چرم اورجینال

بوت چرم مشکی

شاید برایتان بسیار جالب به نظر بیاید که حتی رنگ یک محصول مثل بوت چرم اورجینال می تواند در فروش آن بسیار تاثیر داشته باشد، به طور مثال این روز ها فروش بوت چرم اورجینال با رنگ مشکی بسیار افزایش پیدا کرده و بسیاری از تولیدکنندگان هم تلاش می کنند که از چرم های طبیعی مشکی این محصولات را تولید نمایند، از جمله دلایلی هم که باعث محبوبیت این رنگ شده، شیک و منحصر به فرد بودن آن ها می باشد، همچنین تقریبا با بسیاری از رنگ ها هم ست می شود.

بعد از  بوت چرم اورجینال مشکی ، نوع عسلی آن جزو بوت های پر طرفدار در کشور است، بوت چرم اورجینال عسلی رنگ بسیار خاص است و در مواردی از ترکیب با رنگ قهوه ای هم به دست می آید و به این ترتیب با استفاده از آن می توان استایل های خنثی برای فصول سرد سال زد، مثلا با این رنگ بوت هم پالو خاکستری و هم پالتو هایی با رنگ شتری مناسب هستند و برای تیپ های رسمی و یر قرار مناسب هستند.

در صورتی که بوت مورد نظر رنگ سفید داشته باشد هم می تواند یک گزینه عالی برای تیپ هایی با رنگ متضاد باشند، چون بسیاری از افراد بوت چرم اورجینال سفید را با تیپ های تمام مشکی می پوشند و تنها عیبی که این نوع از بوت ها دارند، این است که تمیز کردنشان نسبتا سخت تر است و خیلی زود هم کثیف می شوند، چون رنگ های روشن لکه ها را بهتر نشان می دهند و به چشم می زند، در این صورت باید از واکس های مخصوص برای تمیز کردن آن استفاده کرد.

نام محصول بوت چرم اورجینال ضد آب
ویژگی های محصول بادوام، شیک و زیبا، دارای طرح های متنوع
مزیت محصول کیفیت بالا و قیمت مناسب
نوع چرم به کار رفته چرم گاوی، چرم شتر، چرم شتر مرغ

قیمت بهترین بوت چرم اورجینال

بوت چرم مردانه

بهترین محصولات ، همواره قیمتی معقول هم دارند، به این معنی که سعی می شود کیفیت و قیمت در یک تراز قرار بگیرند و به این ترتیب مشتریان هم می توانند نسبت به خرید محصول ترغیب شوند، چون می دانند که محصول مورد نظر دوام زیادی دارد و می توانند به مدت طولانی از این بوت چرم استفاده کنند و در طولانی مدت دیگر نیازی به تعویض آن ها نخواهد بود.

قیمت این محصولات متناسب با نوع چرم طبیعی به کار رفته تعیین می شود، به طور مثال از چرم های طبیعی گاوی استفاده شود، قیمت بوت چرم اورجینال قیمتی بین 900 الی 2 میلیون و 500، هزار تومان خواهد داشت، البته اگر کفش مخلوطی از چرم و پارچه باشد در این صورت ممکن است که کفش مورد قیمتی حدود 500 الی 800 هزار تومان داشته باشد و در هر صورت ارزش بیش تر و قابل توجه تری نسبت به کفش های دیگر دارد.

اگر بوت چرم اورجینال مورد نظر از چرم های سنگین مثل چرم شترو چرم شتر مرغ تهیه شده باشد، به دلیل کیفیت و کمیاب بودن ماده اولیه محصول، معمولا قیمت بیشتری دارند و از 1 میلیون و 309 هزار تومان شروع می شود تا 4 میلیون و 500 هزار تومان، اگر هم محصول از چرم تمساح تولید شده باشد هم نمی توان پایین تر از 5 میلیون تومان آن را تهیه کرد، چون فوق العاده کالا لوکسی به شمار می آید.

فروشنده انواعی از بوت چرم اورجینال ضد آب

بوت چرم مشکی مردانه

فروشنده انواعی از بوت های چرم اورجینال ضد آب در مجموعه چرم امیررسا انواعی از بهترین و مدرن ترین بوت چرم اورجینال را به فروش می رساند که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و مهم ترین دلیل این فروش بالا اهمیتی است که بوت ها در انواع مد و استایل های شیک پیدا کرده است، از طرفی لازم به ذکر است که برای خرید این محصولات از مجموعه ما تنها کافی است که با استفاده از راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید تا تمام راهنمایی های مورد نیاز انجام شود.

در صورتی که خرید به صورت عمده قرار است صورت بگیرد، بهتر است که ابتدا از طریق مشاوران مجرب این مجموعه موجودی انبار ها چک شود و بعد از آن خرید های خود ثبت گردد، ثبت و بررسی تمامی این خرید ها حدود یک روز طول می کشد و بعد از این که سفارش تایید شد، بسته بندی و ارسال آن ها آغاز می گردد.

معمولا بسته بندی های در نظر گرفته شده برای انواع بوت چرم مردانه اورجینال بسیار شیک و با کیفیت است و به همین دلیل مشتریان از آن ها برای کادو هم استفاده می کنند.

پاسخ به سوال درباره بوت چرم اورجینال 

1. چرا بوت چرم اورجینال بهترین انتخاب برای فصول سرد سال است؟

چون می توان با آن استایل هایی شیک و جذاب زد و با هر نوع لباسی هم قابل ست کردن هستند.

2. جنس بوت های اورجینال از کدام نوع چرم ها است؟

عمده بوت های چرم اورجینال از چرم گاوی تولید می شوند ، اما برخی از آن ها هم ممکن است از چرم شتر، شترمرغ، مار و تمساح تولید شده باشند.

 

 

۲۳ دیدگاه

  • کیفیت در بوت حرف ملاک بسیار مهمی هست.
    مقاله بسیار عالی بود که به من کمک کرد توی انتخابم دقیق تر عمل کنم

  • سلام و درود
    ممنون از مجموعه امیر اسکین بابت بوت های چرمی و زیبا و جنس فوق العادشون
    واقعا با توجه به کیفیت ارزش مبلغ پرداختی رو داشت

  • بوت نقش مهمی در استایل دارد، بوت با کیفیت میتواند ماندگاری زیادی داشته باشد کافیه فقط بتونی با استایل های متفاوتی ستش کنی.

  • تنها کفشی ک هیچوقت از مد نمیوفته و همیشه از مدلی ب مدلی بهتر تغییر میکنه بوت هست که برای استایل مزدونه فوق العاده است

  • کفش چشم اصل یکی از اقلام پوشش است که هر شخصی با هر سلیقه ای می‌پسنده و هیچوقت از مد نمی‌افته حتی با گذر زمان و کهنه شدنش ظاهری جدید و جذابتر پیدا میکنه.

  • بوت ها بهترین نوع کفش در زمستان هستند و با هر استایلی قابل ست شدن میباشند مخصوصا استایل کژوال . بنظرم خیلی زیباست.

  • پا قلب دوم انسان است، برای همین باید در انتخاب کفش دقت کرد و بجای قیمت به راحتی کفش و راحت بودن پا درون کفش دقت کرد.

  • سلام مطمین باشیم که دوختش باز نمیشه؟
    شماره ۳۹ موجود هست رنگ‌ مشکی یا قهوه ای ؟

  • سلام. تولد همسرم نزدیکه من امروز سفارش بدم کی به دستم میرسه ما رشت هستیم.

  • به نظر من بوت چرم با کیفیت و مرغوب بهترین گزینه برای استفاده در روز های سرد پاییز و زمستان است

  • من خودم به شخصه بوت چرم مشکی رو به بقیه رنگ ها ترجیح میدم چون خیلی راحت میشه با بقیه آیتم های لباس ست کرد

  • چه بوت های زیبایی
    واقعا از دیدنش لذت بردم و به خریدش فکر میکنم.
    تعریف سایتتون رو از دوستانم شنیده بودم.

  • با خرید این نوع بوت ها ، دیگر نگران هیچ چیز نخواهید بود
    چرا که راحتی و دوام بالایی دارن و در برابر برف و باران مقاوم هستند
    برای خرید بهتون پیشنهاد میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *