بهترین قیمت خرید انواع ست چرم جدید 1401

ست چرمی جدید

ست چرمی جدید

در سال های اخیر استفاده از ست های مختلف تهیه شده از چرم فراوان گردیده است و از آن جایی که این ست ها، هماهنگی و جلوه مناسبی در استایل شما ایجاد می کنند؛ می توانند پیشنهادی فوق العاده باشند. معمولا این ست ها برای آقایان بیشتر قابل استفاده می باشند؛ زیرا شامل کیف، کیف پول، جا کلیدی و غیره هستند.

معرفی ست چرم جدید

ست چرم جدید قهوه ای

ست چرم جدید در واقع پکی هماهنگ و یک دست از چند وسیله چرمی باشد که این وسایل، با استفاده از چرم خاصی تهیه گردیده اند؛ و با استفاده از یک سگک در تزیین بهره برداری می شوند.

همانطور که در ابتدای مطالب دانستیم این محصولات، اغلب برای قرار دادن و جای گیری وسایل متفاوت استفاده شده و کارایی دارند؛ به عنوان مثال ست چرم جدید مردانه یک ست کاملا مردانه و کلاسیک است که جهت قرار دادن وسایلی همچون پول، کارت، کلید و غیره مناسب است.

در واقع این ست علاوه بر اینکه جذابیت منحصر به فردی دارد؛ از نامرتب و بی نظم بودن وسایل ما جلوگیری می نماید و نظم خاصی را میان وسایل کوچک ایجاد می کند.

لازم به ذکر است ست چرم جدید برای خانم ها، اصولا شامل کیف، کیف پول و اکسسوری های متعلق به آن ها است؛ گفتنی است در مدل های سری جدید برای خانم ها نیز، جا کارتی تهیه و تولید می گردد.

کاربردهای ست چرم جدید

کیف چرمی

هر محصولی با توجه به تولیدات خود، کاربرد و استفاده شایانی دارد؛ و اگر اینگونه نبود هرگز تولید و توزیع صورت نمی گرفت؛ کاربرد ست چرم جدید نیز بسته به قطعات تولیدی متفاوت هستند.

یکی از استفاده های رایج در خرید این محصول، کیف های ست زنانه است به طوری که، هر کیف با کیف پول مناسبی ست شده است و معمولا در رنگ های مختلفی تولید می گردند، که هر کدام نظر مشتری را جذب می نماید.

اگر بخوهیم کاربرد هر ست را جداگانه بیان کنیم؛ باید ابتدا نوع ست را مورد بررسی قرار دهیم در واقع باید ببینیم اجزای ست شامل چه قسمت هایی است.

برخی از ست های زنانه تشکیل شده از کیف و کیف پول هستند؛ اما برخی دیگر که اجزای دیگری نیز دارند؛ شامل جا کارتی های شیک و به روز می باشند که از چرم های شکیل تهیه گردیده اند.

ست های چرم که شامل کیف زنانه هستند؛ یک جایگاه بسیار کاربردی جهت قرار دادن انواع لوازم شخصی، آرایشی و غیره هستند که این کیف گاهی با کیف پول های مجلسی و گاهی با کیف پول های معمولی ست شده و نقش نمایی می کند.

ناگفته نماند ست های مردانه، که شامل کمربند نیز هستند دارای جنس بسیار عالی و مقاوم می باشند، زیرا تهیه شده از بهترین چرم ها بوده و در دوخت آن دقت های لازم به عمل می آورند.

در اکثر ست های مردانه کیف پول، کمربند، جا کارت و گاهی سر سوئیچی وجود دارد که هر کدام با توجه به کاربرد خودشان مورد استفاده قرار می گیرند؛ به عنوان مثال کیف پول مردانه جایگاه مناسبی برای قرار دادن پول است که به صورت دو لت یا سه لت تولید می شوند.

علاوه بر موارد مذکور کمربند های قرار داده شده در این ست ها، کاملا کاربردی بوده و گاهی یک سگک دارند که با سگک روی کیف پول و سایر اجزا هماهنگ است. قطعه دیگر سر سوئیچی بوده که برای یکجا شدن کلید ها و جلوگیری از گم شدن به ویژه میان آقایان بسیار مناسب می باشند.

[table id=8 /]

انواع ست چرم جدید

انواع ست چرمی

این روزها انواع ست چرم جدید می تواند یک هدیه مناسب برای دوستان یا آشنایان باشند؛ از آن جایی که هر کدام از جمله زنانه و مردانه برای رده سنی مختلف تولید می گردند؛ می توان دریافا بدون شک، هدیه ای مناسب برای قشر های متفاوت جامعه است.

یک پک شیک و زیبا که متشکل از اکسسوری های لوکس و مدرن بوده، می تواند پیشنهادی ویژه برای داشتن استایلی خاص و بی نظیر باشد. دقت کنید ست مورد نظری که انتخاب می کنید؛ مناسب تیپ و ظاهر مناسب خودتان باشد.

 ست چرم جدید زنانه دو قسمتی، یکی از زیباترین ست های جدید معرفی شده می باشد؛ این نوع ست گاهی دارای کیف های پاسپورتی و کیف پول بوده و اغلب متشکل از یک کیف دستی بزرگ و کیف پول هستند.

نوع دیگر که همان ست چرم جدید زنانه را شامل می شود؛ تشکیل شده از ست چند قسمتی است که دارای قسمت هایی همانند جا کارتی می باشد. این ست در جایگاه مشخصی و کارتن های لوکس جای داده شده اند که مناسب هدیه دادن بوده و بسیار کاربردی هستند.

تا کنون با ست چرم جرید زنانه که شامل کیف و سایر اجزا می باشد آشنا شدیم؛ این روزها ست های جدیدی تولید می گردند که شامل کفش نیز می باشند؛ به طوری که چرم مصرفی در تهیه کیف و کفش کاملا یکدست و شبیه به هم بوده و با ترکیب و دوخت آن ها یک ست جذاب تولید می شود.

ست های مردانه و زنانه که شامل کفش نیز هستند؛ در طرح های متنوعی تولید شده و عرضه می گردند؛ این ست ها گاهی بوت های بلند و زمستانی در کنار یک کیف زیبا هستند که مناسب، استفاده خانم ها می باشند؛ گاهی نیز کفش های چرم معمولی هستند که در کنار یک کیف هماهنگ شده و نقش نمایی می کنند.

گفتنی است کیف هایی که، ست با کفش بوده و برای استفاده آقایان تولید می گردند؛ بیشتر جنبه اداری داشته و مناسب استفاده در اداره و مکان هایی نظیر آن می باشند؛ اما ست کیف و کفش چرم برای خانم ها یک محصول چند جانبه بوده و در مهمانی های رسمی نیز می توان از آن استفاده کرد.

ناگفته نماند تولید کننده های این قبیل محصولات، نیاز های مردم به این کالاها را بررسی کرده و با توجه به آن، تولیدات انبوه خود را انجام می دهند. به عنوان مثال، معمولا تولید کفش و کیف ست چرم جدید ویژه آقایان، اغلب از نوع اداری و رسمی تولید می شود و مدل های مجلسی و اسپرت طرفداران زیادی ندارد.

مشخصات ست چرم جدید

مدل های ست چرمی

در میان ست های چرم که تولید می شوند هر کدام ویژگی منحصر به خود را داشته و در عرصه خود نقش نمایی می کنند؛ این ست ها معمولا دارای چرم های مرغوب بوده که با آستر کشی های مناسب و وسایل مختلف زینت داده شده اند.

اگر بخواهیم ساختار یک ست چرم جدید را مورد بررسی قرار دهیم ابتدا، باید ماده اولیه را بررسی کرده و فاکتور های استاندارد را بسنجیم؛ در میان ست های تولیدی بدون شک هر ست دارای ویژگی های منحصر به خود است. به عنوان مثال یک محصول دارای دوخت مناسبی است اما در مقابل محصول دیگر از دقت و تلاش بی وقفه تولیدکنندگان برخوردار است.

ست چرم جدید کیف و کفش زنانه از بهترین چرم های موجود در بازار تهیه و تولید می شوند؛ این ست ها، با چرم مصنوعی یا طبیعی که قطعا هر دو درجه یک و با کیفیت هستند؛ تهیه می گردد به عنوان نمونه چرم مصنوعی را با استفاده از آستر مناسب پوشش داده و درون کار قرار می دهند.

در برخی از کارگاه های تولیدی، معمولا عملیات آستر کشی حذف می گردد؛ زیرا چرم مصرفی خود به تنهایی ضخیم بوده و اگر یک لایه آستری در تولید مصرف شود، لایه فوق العاده ضخیم تهیه شده که امکان دوخت و چسباندن آن دشوار خواهد بود.

در حالت کلی توصیه می شود برای تهیه ست چرم جدید، حتما محصولاتی را انتخاب کنید که دارای تو دوزی های تمیز هستند؛ چون یک تو دوزی تمیز و مرتب بر ارزش کار شما می افزاید و زیبایی محصول را چند برابر می کند.

علاوه بر موارد ذکر شده قطعا در تهیه این ست ها، از زیپ های زینتی یا کاربردی در قسمت های مختلف استفاده می شود؛ باید دقت کرد این زیپ ها به راحتی باز و بسته شوند تا مبادا در دوخت آن و سپس استفاده مانعی وجود داشته باشد.

خرید شیک ترین ست چرم جدید

ست کیف و کفش

با توجه به موارد مذکور قطعا تا کنون دریافته اید این ست چرم، از محصولات پر فروش و البته پرطرفدار هستند زیرا باعث ایجاد شدن هماهنگی خاصی در استایل شما می شوند.

شیک ترین ست چرم جدید در بهترین فروشگاه های شهر ها به فروش می رسند؛ زیرا اغلب مردم تمایل به خرید آن دارند؛ همچنین از آن جایی که داشتن یک ست جذاب، نظر هر خانم یا آقا را جلب می کند، چه خوب است خرید این قبیل محصولات را در ارجعیت قرار دهیم.

ست چرم هر روز بیش از گذشته با تنوع متفاوت و طرح های مدرن، سنتی، کلاسیک و غیره پا به عرصه می گذارد و در داشتن مدل های متنوع نسبت به سایر اجناس پیشی گرفته است؛ این مسئله به دلیل وجود و خلاقیت طراحان مد و پوشاک است. زیرا این طراحان با توجه به سلیقه عموم طراحی های به روز را انجام می دهند.

اگر قصد خرید هر گونه محصول ست چرم را دارید؛ از خرید محصولات با کیفیت و درجه یک غافل نشوید؛ علاوه بر این اگر می خواهید ست چرم را به عنوان یک هدیه انتخاب کنید، از پک های هدیه ای بهره مند شوید که در بسته بندی های شیک و جذاب قرار گرفته اند و در مجموعه چرم امیررسا می توان با قیمت هایی در حدود 400 الی 1 میلیون و 500 هزار تومان آن ها را تهیه نمود

پاسخ به دو سوال درباره ست چرم جدید 

1. انواع ست چرمی جدید چیست؟

این ست ها به صورت ست های کیف، کمربند، جا سوئیچی و کفش وجود دارند.

2. چگونه می توان انواع ست چرم جدید را تهیه نمود؟

می توان به صورت غیر حضوری از مجموعه های معتبر مانند چرم امیررسا تهیه نمود.

 

۷ دیدگاه

  • من ست چرم شترمرغ گرفتم از انتخابم راضیم، علاوه بر جنس خوب دوخت خوبی هم داره

  • سلام
    محصولات چرمی شما جز بهترین هایی بود که تاالان خرید کردم.
    کیفیت و زیبایی ظاهریش دقیقا همون چیزی بود که میخواستم
    موفق باشید

  • این ست جذابیت منحصر به فردی دارد.
    همچنین از نامرتب و بی نظم بودن وسایل می نماید و نظم خاصی را میان وسایل کوچک ایجاد می کند.

  • این محصول دارای طیف رنگی بسیار جذاب و خاصی بوده که در انواع مختلفی از چرم تولید می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *