توزیع بوت تمام چرم اصل تبریز + قیمت جدید سال 1401

بوت چرم کوتاه

بوت چرم کوتاه

بوت تمام چرم اصل تبریز از جمله پرفروش ترین کفش ها در فصل زمستان و پاییز است که در سال های اخیر به صورت گسترده در تمامی بازارهای داخلی به فروشگاه ها توسط توزیع کنندگان پخش و توزیع می شود. توزیع بوت تمام چرم اصل به روش های مختلفی که هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند، صورت می گیرد.

قیمت جدید بوت تمام چرم در سال 1401 در مجموعه چرم امیررسا نسبت به سال قبل با توجه به تورم و نوسانات موجود در بازار افزایش قابل توجهی داشته است. قیمت جدید بوت تمام چرم در سال 1401 با توجه به کیفیت و متریال استفاده شده در فرایند تولید، سایز، رنگ و سایر مشخصات ظاهری مشخص و تعیین می شود.

دو روش مستقیم و عمده از رایج ترین روش های توزیع انواع بوت چرم محسوب می شود که قیمت ارزان و مناسب از مزیت های مهم این دو روش توزیع نسبت به سایر روش ها است. این محصول در فصل سرما که افراد نیاز بیشتری به انواع بوت چرم دارند، به صورت گسترده در بازار توزیع می شود.

دلیل محبوبیت روش مستقیم برای توزیع این محصول نبود انواع واسطه ها و توزیع از شخص تولید کننده به مصرف کننده با قیمت مناسب تر و در روش عمده توزیع تعداد زیادی از بوت های تمام چرم اصل در کمترین زمان ممکن می باشد.

معرفی بوت تمام چرم اصل تبریز

بوت چرم مشکی

انتخاب یک کفش مناسب با توجه به استایل، فصل و نوع مکان از اهمیت بسیاری برخوردار است و از این رو تمامی افراد در زمان خریداری یک کفش باید این نکات ذکر شده را مورد توجه خود قرار دهند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی محبوب ترین و پرفروش ترین کفش برای فصل زمستان بپردازیم.

بوت تمام چرم اصل تبریز یکی از بهترین کفش ها برای فصل سرما محسوب می شود. این بوت در استان تبریز و شهرهای اطراف آن با چرم طبیعی و مرغوب طی فرایندهای مختلف به روش های صنعتی و سنتی تولید و سپس در اختیار مشتریان و خریداران قرار داده می شود.

از خصوصیات قابل توجه بوت تمام چرم اصل تبریز می توان به: استحکام بالا و طول عمر زیاد در صورت نگهداری و استفاده صحیح، قالب استاندارد و سایزهای متنوع با توجه به نیاز افراد، رنگ های بسیار زیبا، طرح و مدل های متنوع با توجه به سلیقه خریداران، قیمت مناسب و دوخت بسیار عالی با نخ های مرغوب و درجه یک اشاره کرد.

لایه زیرین بوت تمام چرم  تبریز از پی وی سی و پی وی ساخته شده و از این رو بسیار محکم است. همچنین به دلیل استفاده از پی وی سی در ساخت لایه زیرین آن، سبب محافظت از پا در برابر سرما نیز می شود. این بوت های چرم درجه یک به دلیل وجود شیارهایی که در قسمت زیرین کفش دارد، مانع از لیز و سر خوردن افراد بر روی برف نیز می شود.

بوت تمام چرم گاوی

بوت چرم قهوه ای

از سال های بسیار قدیم برای تولید کفش از متریال های مختلفی که اکثر آنها طبیعی بوده، استفاده می شود. چرم را می توان از جمله متریال های مرغوب و درجه یک دانست که امروزه نیز در طراحی و تولید انواع کفش ها از جمله بوت نیز استفاده می شود و از محبوبیت قابل توجهی در بین افراد نیز برخوردار است.

چرم ها با توجه به ضخامت، کیفیت، طبیعی یا مصنوعی بودن، رنگ، نوع پوست حیوان مورد نظر، سنگین و سبک بودن و سایر مشخصات ظاهری دیگر از تنوع گسترده ای برخوردار می باشند. چرم گاوی را می توان از جمله چرم های سنگین و مرغوب دانست که به صورت گسترده در تولید انواع بوت استفاده می شود.

بوت تمام چرم گاوی که صد در صد از چرم گاوی تولید شده، از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است که سبب تمایز آن با سایر محصولات مشابه شده است. پایداری بسیار بالا، استحکام عالی و ضخامت بیشتر چرم گاوی باعث شده تا بوت هایی که از این نوع چرم ساخته شده اند نیز از کیفیت و استحکام بیشتری برخوردار باشند.

بوت تمام چرم گاوی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و از این رو افراد به راحتی می توانند برای مدت طولانی در طول روز از این بوت استفاده کنند و نگران فشار و آسیب دیدن پای خود نیز نباشند. همچنین انعطاف پذیری چرم گاوی مانع از ایجاد ترک و پارگی بوت چرم نیز می شود.

به صورت کلی می توان گفت که بوت تمام چرم گاوی به دلیل ویژگی های ذکر شده و البته قیمت مناسب خود، بیشترین میزان فروش را در بازار به خود اختصاص داده است.

بوت تمام چرم شترمرغ

بوت چرم بندی

از دیگر بوت های چرم معروف که از زیبایی منحصر بفردی برخوردار است، بوت تمام چرم شترمرغ می باشد. بوت هایی که از چرم شترمرغ تولید شده اند دارای طرح های متنوعی بوده و در عین حال بسیار شیک و زیبا هستند. از خصوصیات بارز بوت تمام چرم  شترمرغ طرح دار بودن و رنگ روشن و زیبای آن است.

نرم بودن زیاد، استحکام عالی، قیمت مناسب، تولید شده در دو نوع ساده و طرح دار، مانع از ایجاد انواع مشکلات و بیماری های پوستی و قارچی پا، مانع از بو گرفتن پا در فصل تابستان و همچنین مانع از نفوذ سرما به داخل کفش در فصل زمستان و حفظ خنکی پا در فصل تابستان به دلیل چرمی بودن زیره این کفش از ویژگی های مهم آن محسوب می شود.

از مهمترین دلایلی که سبب محبوبیت این کفش در بین خانم ها شده، دست دوز بودن زیره این کفش که با سیم مخصوص به صورت بخیه دوخته شده، می باشد. دوخت بخیه دور تا دور این بوت تمام چرم نیز سبب ایجاد یک طرح خارق العاده و به وجود آمدن یک اثر هنری شده است.

بوت تمام چرم شترمرغ متناسب با تمامی سلیقه و نیاز افراد در رنگ و سایز و طرح های متنوع و همچنین در قیمت های متفاوت طراحی و تولید می شود. بوت چرم شترمرغ به دلیل رنگ شاد و طرح های منحصر بفرد خود می توان برای خانم های جوان و نوجوانان یک انتخاب عالی و بی نقص باشد.

صادرات انواع بوت تمام چرم تبریز

بوت چرم ساق بلند

در سال های اخیر محصولات گسترده ای از کشور ایران به سایر کشورهای خارجی از جمله کشورهای همسایه و اروپایی صادر می شود که بوت تمام چرم تبریز از جمله این محصولات به شمار می رود. وجود برخی از مشخصات و ویژگی های منحصر بفرد از جمله کیفیت عالی سبب صادرات گسترده این محصول و افزایش تقاضای کشورهای خارجی برای خرید آن شده است.

بدون شک شهر تبریز برجسته ترین تولید کنندگان بوت تمام چرم را در خود جای داده است و بخش مهمی از صادرات بوت های چرم از این شهر انجام می شود. صادرات انواع بوت های چرم اصل تبریز نیازمند گذراندن مراحل گسترده ای می باشد تا بتوان این محصول را به صورت کاملا قانونی از کشور خارج کرد.

صادرات انواع بوت تمام چرم به کشورهای متقاضی مزایای فراوانی به همراه داشته است که از مهمترین آنها می توان به: کاهش بخش مهمی از مشکلات اقتصادی، افزایش انگیزه تولید کنندگان ایرانی، ارزآوری بیشتر به کشور و رونق اقتصادی اشاره کرد. کیفیت عالی این بوت های چرم سبب رقابت عالی با محصولات مشابه اروپایی نیز شده است.

امروزه شرکت های بسیاری به صورت گسترده در حوزه صادرات بوت تمام چرم فعالیت دارند که از اهداف آنها صادرات محصولات درجه یک و مرغوب ایرانی به کشورهای خارجی و در نتیجه کسب رضایت کامل مشتریان خارجی در خصوص کیفیت و مرغوبیت این محصول است.

قیمت صادرات این محصول تحت تاثیر پارامترهای بسیاری از جمله: کیفیت، نوع جنس زیره، برند، میزان استحکام و انعطاف پذیری، روش های صادرات و طرح و مدل و رنگ بستگی دارد. به منظور مشخص شدن قیمت صادراتی این محصول، تمامی موارد ذکر شده مورد بررسی و ارزیابی سازمان های مربوطه قرار می گیرد.

لیست قیمت بوت تمام چرم اصل تبریز

بوت چرم مشکی بنددار

بوت تمام چرم اصل تبریز در بازار داخلی با قیمت های متفاوتی با توجه به برخی مشخصات ظاهری این محصول به فروش می رسد. تنوع قیمت این کفش سبب شده تا تمامی افراد و مشتریان با توجه به درآمد و نیاز اقتصادی خود توان خرید آن را داشته باشند.

در سال جدید لیست قیمت این محصول در مقایسه با سال های قبل افزایش داشته است که تورم اقتصادی و افزایش متریال اولیه برای تولید این محصول از جمله دلایل اصلی افزایش قیمت این محصول محسوب می شود. قیمت این محصول با توجه به رنگ، طرح بوت تمام چرم، نوع چرم استفاده شده در فرایند تولید، سایز، رنگ، ساده و طرح دار بودن متنوع است.

به منظور خرید و اطلاع از لیست قیمت دقیق این محصول می توانید به مراکز و سایت های خرید و فروش آنلاین مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن از قیمت آن مطلع شده و اقدام به ثبت سفارش نمایید. مهمترین عامل در تعیین لیست قیمت این محصول علاوه بر کیفیت، نوع برند نیز می باشد که معروف بودن یک برند سبب افزایش چشمگیر این نوع بوت می شود.

در کل می توان گفت که می توان این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از سایت های معتبر و معروف در اسرع وقت خریداری کرد و مجموعه چرم امیررسا نیز آماده ارائه این بوت های درجه یک می باشد.

 

 

 

 

 

 

۲۳ دیدگاه

  • اگر به دنبال یک بوت چرم زیبا و باکیفیت برای فصل پاییز هستین، این محصول می تواند یک انتخاب عالی باشد.

  • این بوت چرم می تواند یک هدیه مناسب و کاربردی در مناسبت های مختلف برای عزیزانتان باشد.

  • اگر به دنبال خرید یک بوت نرم و گرم برای فصل زمستان هستید، پیشنهاد ما به شما خرید این محصول مرغوب است.

  • با خرید بوت چرم گاوی، دیگر نیازی به خرید کفش دیگر برای فصل زمستان ندارید، زیرا این کفش بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و از دوام بالایی برخوردار است.

  • بوت تمام چرم همیشه مد خواهد بود و زیبایی آن به داشتن استایل شیک کمک زیادی می کند

  • برای برای همسرم بوت تمام چرم گاوی سفارش دادم، محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار بود و از خرید خود راضی بودیم

  • برای اینکه بوت تمام چرم شما طول عمر بیشتری داشته باشد بعد از هر بار استفاده آن را از هرگونه رطوبت پاک کنید

  • بوت های این مجموعه علاوه بر کیفیت بالا دوخت مناسبی نیز دارند، همین امر باعث زیبایی آن ها شده است

  • استفاده از بوت های تمام چرم در فصل سرد سال می تواند به داشتن استایلی شیک و منحصر به فرد کمک زیادی کند

  • بوت چرم تنوع بسیار بالایی داره مخصوصا بوت های چرمی که با چرم شتر مرغ تولید شده اند و بسیار با کیفیت هست.

  • کیفیت بسیار بالا بوت های چرمی باعث شده که این محصولات حتی به کشور های دیگر صادر شود و حتی این محصول در داخل کشور هم طرفداران بسیار زیادی داره.

  • برای فصل های سرد بهتره که همیشه یه بوت داشته باشیم و خرید بوت چرمی بسیار به صرفه هست چون کیفیت خیلی خوبی داره.

  • بوت های چرمی بسیار متنوع هستند و هم خانم ها و هم آقایان می توانند به راحتی مدل های خاص به خود را از بین آن ها خریداری کنند.

  • من چند وقت بود که می خواستم بوت چرمی خریداری کنم بخاطر همین خیلی دنبال یه سایت خوب بودم که نمونه با کیفیت ازش رو داشته باشه و خدا رو شکر با شما اشنا شدم.

  • سلام امروز به دستم رسید خیلی ممنون بخاطر ارسال سریع، یکی از بهترین سایت هایی هستید که من همیشه با خیال راحت ازش خرید می کنم.

  • کیفیت خیلی خوبی داشت همون رنگی بود که سفارش داده بودم ارسال سریعی هم داشتید اصلا فکر نمی کردم این قدر زود بیاد.

  • خوبی بوت های چرم اسپرت در این هستش که با هر نوع لباسی ست می شود و از نوع بوت های مورد علاقه من هستش رنگ مشکی سایز ۳۸ موجود دارید؟

  • خیلی وقت بود که دنبال بوت چرم بودم با توجه به اطلاعات ذکر شده مشخص هستش که اصل و درجه یک می باشد

  • کیفیت چرم تبریز واقعا بی نظیر طول عمر بالایی داره و ظاهری شیک و بی نقص جسارتا سایز ۳۹ موجود دارید البته رنگ مشکی

  • تو توضیحات گفتید توضیح عمده اگه بخوایم تعداد بالا سفارش بدیم قیمتش چه جوری هستش و اینکه تو سایز های مختلف میشه با رنگ بندی مختلف سفارش داد؟

  • من بوت ساق بلند سفارش داده بودم که دیروز به دستم رسید ممنون از وقت شناسی مجموعه شما

  • من بوت ساق بلند بند داری که از این مجموعه خریدم تو اکثر استایل های پاییزی امسالم پوشیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *