شیک ترین مدل های بوت چرم ساق بلند سال 1401

بوت چرم بلند سیاه

بوت چرم بلند سیاه

بوت چرم ساق بلند از جمله محبوب ترین و شیک ترین کفش های زنانه و دخترانه به شمار می رود. در سال 1401 مدل های متنوعی از این محصول طراحی و تولید و سپس در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

آشنایی با زیباترین بوت چرم ساق بلند

بوت چرم ساق بلند

به صورت کلی می توان گفت که کفش های مخصوص فصل سرما اغلب با نام های بوت و چکمه در بین افراد شناخته شده اند و با توجه به مشخصات ظاهری و طرح و مدل های خود دارای انواع مختلفی هستند. بیشترین مواردی که در دسته بندی بوت ها نقش دارند، نوع و میزان پاشنه، ارتفاع ساق، جنس و متریال رویه و زیره است.

بوت چرم ساق بلند را می توان از پرفروش ترین کفش های زمستانه در بین خانم ها و دختران جوان دانست. این بوت های ساق بلند را می توان با پالتو، کت و پافر های کوتاه استفاده کرد.

بوت چرم ساق بلند به بوت هایی گفته می شود که ارتفاع آنها تا زیر زانو و بالای زانو است و افراد بر اساس سلیقه خود می توانند مدل های متنوع این محصول را خریداری نمایند. این بوت ها از چرم طبیعی و صنعتی با بهترین کیفیت ممکن در رنگ بندی های متفاوت از جمله قهوه ای تیره، عسلی، مشکی و طوسی تولید می شود.

زیباترین بوت چرم ساق بلند دخترانه و زنانه را می توان در سایزهای متناسب خود با برندهای معتبر خریداری نمایید و با پوشیدن آنها یک استایل شیک زمستانی داشته باشید.

کف بوت چرم ساق بلند زنانه در برابر لیز خوردن و یخ و برف بسیار مقاوم بوده و به دلیل توانایی یخ شکنی بالا، مانع از سر خوردن افراد می شود. از ویژگی های ایده آل یک بوت چرم ساق بلند، کیفیت بالای کف آن است، همچنین کف آن به گونه ای تعبیه شده که شیار داشته باشد و به این ترتیب با ایجاد اصطکاک فرد لیز نمی خورد.

علاوه بر این به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب و چرم اصل در فرایند تولید این محصول، ضد آب بوده و مانع از نفوذ آب به داخل کفش می شود که این خصوصیت باعث شده این بوت ها برای فصل زمستان بهترین انتخاب باشند. خوب است بدانید که بوت چرم بدون بند از مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب برخوردار هستند.

معرفی انواع بوت چرم ساق بلند

بوت چرم قهوه ای

بوت چرم ساق بلند نیز دارای تنوع گسترده ای است که در ادامه این مطلب قصد معرفی انواع مختلف آن را داریم.انواع بوت چرم ساق بلند عبارت است از:

1. بوت چرم ساق بلند چلسی: این بوت ها را می توان از جمله سبک های کلاسیک کفش های زمستانه دانست که از ویژگی های مهم آن می توان به برخورداری از قابلیت بالا در ست شدن با انواع لباس ها، پاشنه نسبتا کوتاه، استفاده از چرم براق و جنس نبوک، وجود قابلیت های ارتجاعی در کناره های کفش و برخورداری از زیپ یا پنل کشی اشاره کرد.

با وجود اینکه بوت های چلسی از قدیمی ترین این محصولات محسوب می شود، اما زیبایی و محبوبیت خود را در بین افراد حفظ کرده اند و از راحت ترین و خوش فرم ترین مدل های بوت زنانه و حتی مردانه است.

عدم استفاده از بند در طراحی و تولید از دیگر خصوصیات این محصول محسوب می شود.

2. بوت های بلند تا ران: این بوت را می توان از بلندترین نمونه های این محصول یا چکمه ها دانست؛ چرا که ارتفاع آنها تا ران شما است. این نوع بوت چرم ساق بلند اغلب برای خانم هایی که در مناطق سردسیری زندگی می کنند، مناسب است؛ چرا که ساق های بلند این کفش از پا در برابر سرما بسیار زیاد محافظت می کنند.

البته نمونه هایی از این بوت ها وجود دارند که با متریال های بسیار سبک تری ساخته شده اند و از این رو می توان در فصل گرما نیز از آن استفاده کرد.

3.  بوت چرم ساق بلند تا زانو: بوت های تا زانو را می توان از جمله زیباترین کفش های زنانه دانست که محبوبیت خاصی را در بین خانم ها به خود اختصاص داده اند. ساق این بوت ها تا قسمت زانو بوده و از این رو می توان این کفش ها را روش شلوار جین نیز پوشید. اگر قصد دارید که یک استایل بسیار شیک و عالی داشته باشید، حتما آن را با دامن کوتاه بپوشید.

4. بوت چرم ساق بلند پایین زانو: توجه داشته باشید که ساق این بوت ها فقط قسمت ساق پا را می پوشاند. در قسمت جلویی و همچنین کناره های این بوت ها از زیپ، دکمه و بند استفاده شده و این مورد سبب شیک و زیباتر شدن آن شده است.

 بهترین راهنمای ست کردن انواع بوت چرم ساق بلند

بوت چرم زنانه

همانطور که گفته شده بوت چرم ساق بلند از جمله کفش های زمستانی بوده که طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. بسیاری از خانم ها به علت عدم آگاهی از نحوه ست کردن این بوت با لباس ها خود، از خرید آن منصرف می شوند. از این رو ما قصد داریم در این مطلب راهنمای ست کردن انواع بوت چرم ساق بلند را با لباس های مختلف ذکر کنیم.

بوت چرم بلند مشکی از جمله کفش هایی هستند که برای همیشه مد هستند. رنگ مشکی و جنس چرم این بوت ها باعث شده تا همیشه جذاب و شیک باشند و بتوان آنها را با اکثر لباس های خود در موقعیت های مختلف استفاده کرد.

در صورتی که قصد خرید بوت چرم رنگ مشکی را دارید، حتما محصولی را انتخاب نمایید که بخش پنجه آن نوک تیز و پاشنه آن باریکی داشته باشد. در صورتی که می خواهید استایل شما بی نقص و فوق العاده شیک باشد، حتما بوت چرم ساق بلند مشکی را با لباس های مشکی بپوشید.

اگر می خواهید که یک استایل غیررسمی اما شیک داشته باشید، از بوت های ساق بلند بند دار استفاده کنید. یکی دیگر از نکات مهم در ست کردن این بوت ها، استفاده از لباس های سفید رنگ با بوت های مشکی است. بدون شک ترکیب دو رنگ متضاد سفید و سیاه، سبب جذابیت شما در بین سایر افراد می شود.

صادرات باکیفیت ترین بوت چرم ساق بلند

بوت چرم سیاه

امروزه اکثر محصولات تولید شده در کشور ایران علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به سایر کشورهای خارجی که متقاضی این محصولات هستند، صادر می شود.

بوت چرم ساق بلند را می توان از جمله این محصولات دانست که توسط معتبرترین و بزرگترین شرکت های بازرگانی و تولیدی به کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان و دیگر کشورها صادر می شود.

توجه داشته باشید که تمامی بوت های چرم ساق بلند که در شهرهای بزرگ کشور ایران تولید می شوند، از استاندارد، مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و همین عامل در افزایش صادرات این محصول نسبت به زمان های قبل افزایش چشمگیری داشته است.

صادرات این بوت های چرم ساق بلند سبب شده تا انگیزه تولید کنندگان جهت تولید محصولات بیشتر افزایش یابد و بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور ایران نیز کاهش یابد. همچنین درآمدهای بسیاری برای افراد فعال در این حوزه به همراه داشته است.

بسیاری از کارشناسان فعال در شرکت های بازرگانی بر این باور هستند که صادرات گسترده نیم بوت چرم به کشورهای دیگر از جمله افغانستان، توانسته دستاوردهای بسیار عالی برای صنعت کشور ایران رقم بزند.

جهت صادرات این محصول ابتدا باید تمامی مجوزهای قانونی از مراکز مربوطه دریافت شده و سپس محصولات باکیفیت و مرغوب با بهترین بسته بندی به صورت زمینی و هوایی صادر شوند.

قیمت خرید بوت چرم ساق بلند

بوت چرم قهوه ای

قیمت خرید بوت چرم ساق بلند در بازار متغیر بوده و در هر سال با توجه به موارد گوناگونی با قیمت های متفاوت به خریداران عرضه می شود. مهمترین عواملی که بر قیمت خرید این بوت چرم تاثیر گذار هستند، تورم و نوسانات موجود در بازار است که بر نرخ مواد اولیه تاثیر قابل توجهی دارند.

طرح و مدل، نوع متریال اولیه استفاده شده در تولید، برند، رنگ، ابعاد و سایز، روش های خرید و فروش مانند: روش مستقیم و غیر مستقیم و دیگر مشخصات ظاهری و ویژگی ها از جمله پارامترهای مؤثر بر قیمت خرید این محصول است.

قیمت دقیق این محصول، پس از اتمام مراحل طراحی، تولید و بسته بندی در کارخانه های تولیدی توسط سازمان های صاحب نظر در این حوزه مشخص شده و سپس طی بیانیه ای به مراکز خرید و فروش ابلاغ می گردد.

اگر شما قصد خرید اینترنتی این محصول را دارید، می توانید با مراجعه به سایت های معتبر و معروف و ارتباط با تیم پشتیبانی از خصوصیات کامل این بوت ها و همچنین قیمت دقیق آن مطلع شوید و سپس نسبت به خریداری آن اقدام نمایید.

بدون شک خرید بوت چرم ساق بلند به روش عمده و مستقیم نسبت به روش های غیر مستقیم و جزئی از قیمت کمتری برخوردار است؛ زیرا در روش مستقیم نبود انواع واسطه ها و خرید از شخص تولید کننده و در نهایت حذف تمامی هزینه های مربوط به واسطه، سبب شده تا قیمت محصول مورد نظر به صورت قابل توجهی کاهش یابد.

در خرید عمده نیز، تعداد زیادی از این محصولات در مدت زمان کوتاه و به صورت کلی خریداری می شود که اگر شما قصد خرید تعداد زیادی از این محصول با قیمت کمتر را دارید، می توانید از روش عمده استفاده کنید.

 

 

 

 

۱۸ دیدگاه

  • من برای پاییز امسال بوت ساق بلند مشکی تهیه کردم، در کنار زیبایی کیفیت مناسبی هم داشت

  • تنوع بالا رنگ این محصول باعث می شود که افراد آن را با توجه به نوع استایل خود سفارش و انتخاب کنند.

  • من به عنوان هدیه خریده بودم برای دوستم، دوستم خیلی راضی بود ازش و تصمیم گرفتم یکی هم برای خودم بخرم

  • بوت چرم ساق بلند با پالتو چرمی مشکی استایل فوق العاده ای درست می‌کنه و گزینه مناسبی برای افراد شیک پوش است

  • انتخاب بوت چرم بدون بند گزینه فوق العاده ای است زیرا مانع از ورود اب به کفش می گردد

  • این محصول برای هدیه دادن واقعا زیباست تمام فاکتور های کیفی را داره و با خرید بدون شک پشیمون نمیشیم
    یک پیشنهاد فوق العاده

  • بوت چرم ساق بلند زنانه در برابر لیز خوردن و یخ و برف بسیار مقاوم بوده و مانع از سر خوردن افراد می شود.

  • به نظر پاییز امسال مانتو کتی گرفتم برای همین از این مجموعه بوت ساق بلند سفارش دادم واقعا استایل زیبایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *