عرضه کنندگان کیف پول چرم شترمرغ

کیف های پول چرم شترمرغ در رنگ های گوناگون

کیف های پول چرم شترمرغ در رنگ های گوناگون

چرم شترمرغ یکی از بهترین چرم ها برای تولید محصولات بادوام و مقاوم می باشد و همین باعث شده که از این چرم ها برای تولید کالاهایی مثل کیف پول نیز استفاده گردد که تاثیر زیادی در افزایش فروش آن ها داشته است، عرضه کنندگان کیف پول چرم شترمرغ مجموعه چرم امیر، این کیف ها را در رنگ های مختلفی عرضه می کنند که حتی رنگ آن به شکل سفارشی هم قابل تعیین خواهد بود و می توان محصولی با کیفیت از این مرکز عرضه تهیه کرد.

باکیفیت ترین کیف پول چرم شترمرغ چه مشخصاتی دارد؟

کیف پول چرم شترمرغ قهوه ای

کیف پول چرم شترمرغ در کیفیت های گوناگونی تولید می شود و در ادامه این مطلب قصد داریم که شما را با مشخصات انواع باکیفیت این محصولات آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید؛

• یکی از مهم ترین مشخصات کیف پول چرم شترمرغ این است که بر روی آن قسمت های برآمده ریز وجود دارد که در واقع محل روییدن پر شترمرغ بوده و وجود آن ها باعث خواهد شد که بتوان کیف پول چرمی اصل شترمرغ را از نوع صنعتی و تقلبی تشخیص داد، چون این برآمدگی ها بسیار منظم بوده و به راحتی نمی توان طرح آن ها را بر روی چرم های مصنوعی پیاده کرد و از این طریق خریداران می توانند بهترین انتخاب را انجام دهند.

• از دیگر مشخصات این محصول می توان به گنجایش بالای آن اشاره کرد، در واقع برای تولید بهترین کیف پول چرم شترمرغ، طراحی آن به شکلی است که ظاهر کیف کوچک دیده شود و بتوان آن را در جیب به راحتی قرار داد، در عین حال قسمت های مختلفی نیز برای کیف در نظر گرفته می شود که می توان در آن وسایل بیشتری را قرار داد، مثلا در برخی مدل های کیف پول، حتی امکان حمل گوشی موبایل در ابعاد گوناگون هم وجود دارد.

• بهترین نوع این کیف ها مدلی است که در آن چرم کمتری به کار رفته باشد، چون چرم شترمرغ سنگین بوده و برای این که بتوان کیف پول سبک و زیبا طراحی کرد، باید از مقدار چرم بهینه استفاده شود تا به این طریق محصول مورد نظر کیفیت بیشتری پیدا کند و نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید.

مقایسه کیف پول چرم شترمرغ و چرم گاوی

کیف پول چرم شترمرغ کرمی

در بازارها انواعی از کیف های پول وجود دارد که از چرم های مختلف تولید می شوند و از آن جایی که متداول ترین آن ها کیف پول چرم شترمرغ و چرم گاوی است، در ادامه به مقایسه این دو محصول خواهیم پرداخت؛

1. با توجه به این که کیف پول چرم شترمرغ از چرم های سنگین تولید می شود، از مقاومت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود، چون چرم های گاوی جزو چرم نیمه سنگین بوده و میزان مقاومت این مدل از کیف ها اندکی پایین می آید که دلیل آن میزان و نحوه تراکم چرم در این دو مدل است، چون در چرم شترمرغ، تراکم بالا است، مقاومت نیز افزایش می باید، در واقع تراکم بالا از پاره شدن و پوسته پوسته شدن سطح چرم جلوگیری می نماید.

2. از دیگر تفاوت هایی که این کیف های پولی چرم خواهد داشت این است که زیبایی چرم شترمرغ باعث طراحی محصولی بی نظیر با طرحی طبیعی و جذاب می شود، اما در کیف های پول چرم گاوی طرح خاصی وجود نداشته و کیف پول بسیار ساده به نظر می رسد که اغلب مشتریان ترجیح می دهند از مدل های شیک تر و جذاب تر استفاده نمایند.

3. از سوی دیگر اگر با دقت بیشتر کیف پول چرم شترمرغ را بررسی کنیم متوجه می شویم که بر برخلاف چرم گاوی هیچ منفذی بین آن ها وجود ندارد که این ویژگی مزیت های مختلفی را به دنبال خواهد داشت و از جمله آن ها می توان به عدم نفوذ آب اشاره کرد، چون نفوذ آب تاثیر زیادی در کاهش کیفیت محصول دارد.

نحوه تمیز کردن انواع کیف پول چرم شترمرغ

کیف چرم شتر مرغ قهوه ای سوخته

 

یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه با کیف پول چرم شترمرغ حائز اهمیت است، نگهداری آن می باشد که مهم ترین اصل نگهداری، مربوط به نحوه تمیز کردن خواهد بود، به طور مثال ممکن است که با گذر زمان و در اثر استفاده طولانی مدت، رنگ کیف اندکی کمرنگ شود که برای حل این موضوع می توان از واکس های بی رنگ یا همرنگ با خود کیف استفاده کرد که ظاهر کیف را نیز بهبود می بخشد.

در صورتی که کیف پول چرم شترمرغ مدت طولانی در یک جا قرار داشته باشد، ممکن است که گرد و غبار روی آن بنشیند و به مرور زمان می تواند به بافت چرم صدمه وارد کند، به همین منظور بهتر است که در فواصل زمانی معین، این کیف پول ها با یک پارچه تمیز نم دار تمیز شوند.

ممکن است که قسمت داخلی کیف ها نیز، نیاز به تمیزکاری داشته باشند، به این منظور می توان محتویات کیف پول را خالی کرده و سپس گوشه های آن را به وسیله گوش پاکن تمیز کرد، حتی می توان از لباسشویی نیز برای تمیز کردن این مدل از کیف ها استفاده کرد که به این منظور بهتر است حتما از مایع لباسشویی به جای تاید استفاده گردد تا به این ترتیب کیف مورد نظر مثل روز اول تمیز و مرتب شود.

مراکز خرید کیف پول چرم شترمرغ

کیف پول چرم شترمرغ در یه رنگ مختلف

مراکز خرید کیف پول چرم شترمرغ چرم امیر، انواعی از این محصولات چرمی را به شکل حضوری و غیر حضوری به فروش می رساند و می توان از طریق این مراکز کاملا معتبر، خرید تضینی انجام داد.

چون همراه با محصولات گارانتی یک الی دو ساله نیز ارائه می شود که باعث خواهد شد مشتری بتواند در صورت وجود هرگونه مشکل در محصول به راحتی آن را مرجوع کند و همچنین و در صورتی بروز مشکل آن را جهت بازسازی به نمایندگی ها بسپارد.

کیفیت محصولات مجموعه چرم امیر به قدری زبانزد شده است که حتی در بازارهای خارجی هم جایگاه پیدا کرده و همین باعث می شود که میزان صادرات انواع کیف پول چرم شترمرغ از طریق این مراکز معتبر رونق زیادی پیدا کند و سود حاصل از فروش این محصولات چرمی در چندین سال گذشته افزایش بسیاری پیدا کرده است.

 

۱۶ دیدگاه

  • با توجه به مقایسه چرم شترمرغ و گاو واقعا بهترین انتخاب میتونه چرم شترمرغ باشههه

  • کیف پول چرم شترمرغ که جدیدا مد شده یک کیف پول ترند شده هست که اکثرا بخاطر رنگ قشنگ و موندگاری بالای اون و مقاوتش در برابر افتاب و اب بسیار خرید بالایی در چندوقت اخیر پیدا کرده

  • خرید از مجموعه شما به چه صورت هست و این محصولتون رنگ بندی داره و کاتالوگ دارید برای دیدن مابقی محصولتون اگر امکانش هست ممنون میشم در این مورد با من تماس گرفته بشه

  • کیف پول چرم رو به تعداد بالا احتیاج دارم به نقاط مختلف کشور ارسال دارید؟ ممنونم میشم برام ارسال کنید من شیراز ساکن هستم فقط تو رنگ های مختلف برام ارسال کنید

  • کیف پول چرمی که از پوست شترمرغ تهیه شده بسیار زیبا هست و طرح جالبی دارد و همینطور که داخل متن هم گفته شد میزان استانداری از چرم برای تولیدش استفاده شده که دلیل کیفیت بالا اون هست.

  • برای اولین بار بود که کیف پول چرم شترمرغ رو خریداری می کردم و باید بگم که خیلی ازش راضی هستم چون رنگ آبی نفتی آن خیلی زیبا بود

  • همون طور که تو متن هم گفته شده چرم شتر مرغ یکی از بهترین و مرغوب ترین چرم ها برای تولید کیف پول هست چون خیلی منعطف هست و طول عمر خیلی بالایی هم داره بخاطر همین به صرفه هستش خرید اون.

  • فروش مستقیم و بدون واسطه کیف پول چرم شترمرغ شرایط این‌ رو‌ برای همه مشتری ها و متقاضیان فراهم کرده که بتوانند به راحتی با کیفیت ترین نوع محصول رو با قیمت مناسب خریداری کنند.

  • کیف و کفشی که از چرم شتر مرغ تشکیل شده باشه رو تعریفش رو خیلی شنیدم مشخص هست که با کیفیت هستش و از نوع چرم های مقاوم و مستحکم 😍😍

  • کیف پول چرم شتر مرغ به سراسر نقاط کشور عرضه میشه درسته؟ واقعا کیفیت این کیف پول ها عالی بود راضی هستم ازشون

  • محصولات چرمی شتر مرغ واقعا کیفیت و جنس فوق العاده ای دارن و به خاطر همین بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

  • اگه به دنبال خرید یک کیف پول باکیفیت عالی و طول عمر زیاد هستین، از خرید این محصول غافل نشید.

  • من برای تولد امسال همسرم این کیف پول را تهیه کردم، کیفیت و مرغوبیت خوبی داره

  • اگر به دنبال خرید یک کیف پول بادوام هستید و ملاک خرید شما استفاده از چرم شتر مرغ در تهیه کیف پول است؛ این نوع کیف پول پیشنهادی فوق العاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *