قیمت عمده بوت چرم گاوی طرح دار

بوت چرم گاوی سیاه بنددار

بوت چرم گاوی سیاه بنددار

بوت هایی که از چرم ساخته می شوند، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید خواهند بود، چون کیفیت محصول بسیار بالا است و از سوی دیگر اگر بوت چرم گاوی باشد در این صورت می توان به راحتی به درجه کیفی محصول اطمینان نمود، قیمت عمده بوت چرم گاوی طرح دار که بر اساس المان های مختلف تعیین می گردد، در این مجموعه بسیار مناسب بوده و می توان این نوع بوت ها را با نازل ترین قیمت تهیه نمود.

چرا بوت چرم گاوی بهترین انتخاب است؟

بوت چرم گاوی مشکی

در بسیاری از مقاله ها و همچنین طبق تجربیات مصرف کنندگان، بسیاری توصیه می کنند که از بوت چرم گاوی استفاده شود و انتخاب آن می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد، یکی از مهم ترین دلایل این امر وجود ویژگی های بسیار خاص در بوت چرم گاوی می باشد، به طور مثال بوت هایی که از چرم گاو تهیه می شوند، نسبت به بوت های دیگر زیبایی خاصی خواهند داشت چون حاوی طرح کاملا طبیعی خود پوست گاو می باشد که در چرم آن کاملا نمایان می باشد.

از سوی دیگر گفته می شود که  بوت چرم گاوی دارای فرآیند تولید آسان ترین تری نسبت های بوت های دیگر است، چون تهیه مواد اولیه آن بسیار آسان تر خواهد بود و همین باعث می شود که در نهایت قیمت محصول نیز بسیار معقول و مناسب گردد، چون قیمت نهایی محصول تحت تاثیر سختی تهیه ماده اولیه و همچنین نوع چرم به کار رفته در تولید این محصولات می باشد.

از دیگر دلایلی که می تواند در این نوع انتخاب ها دخیل باشد، میزان دوام چرم گاوی می باشد، چون بسیاری از مشتریان به دنبال تهیه محصولی کاملا بادوام و مقاوم هستند که دیگر نیازی به تعویض زودهنگام آن ها نباشد و بتوان محصول مورد نظر را تا چندین سال مورد استفاده قرار داد، به همین دلیل بوت چرم گاوی می تواند انتخاب بهتری برای این دسته از افراد باشد.

درباره طرح های بوت چرم گاویبوت چرم گاوی در سه رنگ مختلف

همان طور که در ابتدای مطلب نیز ذکر شد، بوت چرم گاوی  دارای طرح های بسیار متنوع و شیکی می باشد که هر کدام از آن ها دارای طرفداران خاص خود بوده و از جمله بهترین نوع این بوت ها دارای طرح شطرنجی می باشد که به صورت خانه های سیاه و سفید رنگ کاملا منظم بوده و ظاهر این بوت ها را به نحوی آرایش داده اند که جزو بوت های رسمی به شمار می آید و می توان از آن در قرارهای مختلف به ویژه قرارهای کاری استفاده نمود.

برخی از طرح هایی که در بوت چرم گاوی استفاده می شود، به صورت فانتزی بوده و در این مدل از بوت ها، طرح به کار رفته می تواند جزو شخصیت های مختلف فیلم و کارتون باشد و همین باعث فراهم شدن شرایطی شده که مشتری بتواند طرح سفارشی خود را نیز بر روی این بوت ها پیاده کند، چون به راحتی می تواند هر نوع طرح فانتزی را بر روی این مدل از بوت ها چاپ کرد و دوام زیادی هم خواهند داشت.

همچنین از بهترین طرح های به کار رفته در تولید بوت چرم گاوی، طرح های یه بعدی می باشد، این طرح ها دارای برجستگی های مختلفی هستند که طرز قرارگیری آن ها به نحوی است که ظاهر این نوع بوت ها از هر سمت به یک شکل دیده می شود و به همین دلیل به آن ها طرح های سه وجهی و یا سه بعدی گفته می شود و به دلیل سختی بالای کار بر روی این بوت های چرمی، معمولا تولید آن ها به صورت محدود انجام می شود و هزینه بالاتری نیز خواهند داشت.

روش های فروش بوت چرم گاویبوت چرم گاوی قهوه ای

روش های مختلفی برای فروش بوت چرم گاوی وجود دارد که یکی از متداول ترین آن ها، فروش بوت به صورت کاملا حضوری می باشد، به طوری که مشتری باید برای خرید محصول ابتدا باید به مرکز یا مغازه مورد نظر مراجعه نماید و پس از مشاهده محصول و بررسی آن از جهات مختلف، در صورت تمایل خرید خود را انجام دهد که معایب زیادی داشته و مهم ترین آن اتلاف وقت و هزینه مشتریان خواهد بود.

از دیگر روش های فروش می توان به فروش غیر حضوری اشاره نمود که جزو روش های برتر فروش بوده و باعث می شود که مشتری بتواند بدون هیچ نوع محدودیتی در زمان و مکان، بتواند در هر ساعت دلخواه از شبانه روز خرید خود را انجام دهد و به دلیل این که امکان ارسال به هر نقطه ایران فراهم شده، مشتریان می توانند از شهرهای دور و نزدیک اقدام به خرید انواع بوت چرم گاوی نمایند.

برخی از تولیدی ها اقدام به فروش مستقیم و عمده انواع بوت چرم گاوی می کنند، در این حالت مشتریان می توانند بوت هایی که بلافاصله پس از تولید وارد بازارها شده اند را با هزینه ای پایین تر دریافت نمایند، چون بسیاری از افراد در تلاش هستند که محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه تهیه کنند و این روش فروش باعث خواهد شد که مشتری بتواند محصول را در هر تعداد دلخواه سفارش دهد و هزینه آن ها نیز پایین تر از قیمت بازار باشد.

توزیع کننده بوت چرم گاوی طرح داربوت چرم گاوی قهوه ای

توزیع کننده بوت چرم گاوی طرح دار که کار توزیع و فروش خود را در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک کشور توسعه داده، در تلاش است که این محصولات بسیار باکیفیت که توسط کارخانه های داخلی تولید شده اند را در تعدادهای عمده به فروش برساند و بیشتر خریداران این توزیع کننده برتر نیز مغازه داران می باشند، چون قیمت ها کاملا مقطوع محاسبه می شود و به این ترتیب خرید از این مرکز برای متقاضیان به صرفه است.

از سوی دیگر قابل ذکر است که خرید از مجموعه توزیعی چرم امیر باعث می شود که بتوان محصولی کاملا تضمینی را تهیه نمود، چون این بوت چرم گاوی دارای تضمین پس از فروش می باشد و به این ترتیب مشتری می تواند در صورت وجود هر نوع مشکل مانند سایز بزرگ یا کوچک بوت، رنگ و طرح آن با بخش پشتیبانی در تماس باشد و محصول را عودت دهد.

 

۱۱ دیدگاه

  • خدا خیرتون بده که تو این اوضاع گرونی محصول باکیفیت و قیمت مناسب میدین دست مشتری.ممنون

  • سلام میخواستم بدونم که این بوت برای بچه ها هم مناسب هست یا نه؟ممنون میشم زودتر پاسخ بدید.

  • لطفاً رنگ بندی موجود و در دسترس این بوت رو هم بیان کنید تا مشتری بهتر بتونه برای خرید تصمیم بگیره.

  • سلام.من چند وقت پیش یک بوت چرم از یک فروشگاه دیگه خریدم ولی متاسفانه خیلی زود پوسته پوسته شد.میخام این محصول رو بخرم ولی میترسم پوسته پوسته بشه.لطفا اگه کسی از این بوت استفاده کرده و رضایت داره اعلام کنه.

  • با سلام روز بخیر ،طرح های فانتزی روی این بوت به سلیقه مشتری هست یا به صورت رندوم می باشد ؟

  • من به دلیل دیسک کمر باید از کفش های با کفی طبی استفاده کنم.آیا این بوت کفی طبی داره؟

  • این محصول دارای طرح های بسیار متنوع است که دارای طرفداران خاص خود بوده بهترین نوع این بوت ها دارای طرح شطرنجی می باشد که به صورت خانه های سیاه و سفید رنگ کاملا منظم بوده و ظاهر این بوت ها جزو بوت های رسمی به شمار می آید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *