تولیدی کیف چرم پاسپورتی+پخش عمده

کیف چرم پاسپورتی قهوه ای

کیف چرم پاسپورتی قهوه ای

کیف چرم پاسپورتی یکی از محبوب ترین اکسسوری های زنانه و مردانه است که در سبک ها و مدل های متنوعی تولید می شود. در کشور ما تولیدی انواع کیف پاسپورتی فعالیت دارد و محصولات خود را به سر تا سر کشور ارسال می کند. فروش خارجی این اقلام نشان از کیفیت بالای آن ها دارد. در سال های اخیر افزایش نرخ صادرات کیف های پاسپورتی ایرانی سبب گستردگی این حیطه شغلی شده است.

شما می توانید، انواع این کیف ها را در رنگ ها و مدل های مختلفی سفارش دهید. لازم به یادآوری است که این کیف ها در رنگ بندی کاملی ارائه می شوند. هر خانمی سلیقه خاص خود را در دیزاین و ست کردن لباس هایش دارد. از این رو باید کیف پاسپورتی مد نظر او با استایل و رنگ بندی لباس هایش همخوانی داشته باشد.

در حین خرید هر یک از این کیف ها ویژگی های دیگری در آن ها مورد بررسی قرار می گیرند. از جمله آن ها می توان به تمیزی دوخت کیف ها، کیفیت زیپ و دکمه های به کار رفته در کیف، طراحی و سبک کیف، رنگ و ترکیب رنگی به کار رفته در آن و در نهایت نوع متریال و چرم به کار رفته در دوخت کیف، اشاره کرد.

کیف چرم پاسپورتی عمده

کیف چرم خردلی

انواع کیف چرم پاسپورتی با مشخصات ویژه ای به مشتریان ارائه می شوند که آن ها را از سایر محصولات متمایز می کند. در این بخش به مهمترین مشخصه های کیف های چرمی اشاره می کنیم؛ برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

1- جا دار بودن کیف های چرمی یکی از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. این کیف ها برای نگهداری از انواع مدارک، وجوه نقد و… فضای کافی ای در اختیار شما قرار می دهند.

2- سبکی وزن کیف چرم پاسپورتی نیز یکی از مهمترین ویژگی های آن ها است.

3- انواع  کیف چرم پاسپورتی  از طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند و از حیث زیبایی با بهترین و شیک ترین کیف های زنانه در برندهای خارجی رقابت می کند و از جمله دلایل محبوبیت این کیف ها می باشد.

4- انواع این کیف ها به صورت رو دوشی نیز قابل استفاده هستند. هر یک از آن ها به همراه یک بند بلند به مشتریان ارائه می شوند. به این ترتیب نوع استفاده از آن ها بسته به نظر و دلخواه مشتریان متفاوت است.

مشخصات کیف چرم عمده

کیف چرم پاسپورتی عنابی

انواع کیف چرم پاسپورتی با مشخصات ویژه ای به مشتریان ارائه می شوند که آن ها را از سایر محصولات متمایز می کند. در این بخش به مهمترین مشخصه های کیف های چرمی اشاره می کنیم؛ برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

1- جا دار بودن کیف  چرم پاسپورتی یکی از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. این کیف ها برای نگهداری از انواع مدارک، وجوه نقد و… فضای کافی ای در اختیار شما قرار می دهند، دلیل جا دار بودن این مدل از کیف ها به دلیل انعطاف زیادشان می باشد که باعث گشاد شدن کیف شده و به این ترتیب می تواند اشیا مختلفی را در خود جا بدهد.

2- سبکی وزن این کیف ها نیز یکی از مهمترین ویژگی های آن ها است.

3- انواع کیف های چرمی پاسپورتی از طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند و از حیث زیبایی با بهترین و شیک ترین کیف های زنانه در برندهای خارجی رقابت می کند.

4- انواع این کیف ها به صورت رو دوشی نیز قابل استفاده هستند. هر یک از آن ها به همراه یک بند بلند به مشتریان ارائه می شوند. به این ترتیب نوع استفاده از آن ها بسته به نظر و دلخواه مشتریان متفاوت است.

روش های خرید اینترنتی کیف چرمی

کیف پاسپورتی رنگی

کیف پاسپورتی با روش های خرید ساده ای به دست مشتریان عزیز می رسد. در سال های اخیر پیشرفت و رشد تکنولوژی، امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری را برای مردم در سر تا سر کشور ما فراهم کرده است و به همین خاطر انواع این کیف ها برای مردم شهرستان های مختلف ارسال می شوند.

کیف پاسپورتی شیک ایرانی در کشورهای خارجی نیز طرفدارانی دارد. این کیف ها برای ارسال به دست مشتریان با روش های خاصی بسته بندی می شوند و به همین خاطر نیز در طول مراحل ارسال کیفیت و کارایی خود را از دست نمی دهند.

یک کیف چرم پاسپورتی مرغوب، با رنگ بندی و دیزاین شیکی به دست مشتریان می رسد. هر یک از این کیف ها از قفل و بست های محکمی برخوردار هستند. انواع کیف های چرمی بر اساس نوع چرم به کار رفته در آن ها قیمت گذاری می شوند.

در حین خرید این محصولات توجه به هزینه و قیمت آن ها نیز یک مولفه بسیار مهم محسوب می شود و در خرید شما تاثیر می گذارد. در این زمینه در نظر گرفتن بودجه مد نظر برای خرید کیف بسیار مهم تلقی می شود.

فروشندگان انواع کیف چرم پاسپورتی

کیف پاسپورتی قهوه ای

کیف چرم پاسپورتی در سال های اخیر بسیار مد شده و به همین خاطر مورد توجه خانم ها و آقایان بسیاری در رده های سنی مختلف واقع شده است. از این رو فروشندگان این محصول، امکان دسترسی به این اقلام را برای مردم در سر تا سر کشور فراهم کرده اند.

در این مرکز خرید و فروش کیف پاسپورتی، خرید عمده این محصولات نیز به سهولت انجام می گیرد. این اقلام در صورتی که به تعداد بالا خریداری شوند، با قیمت مناسب تری ارائه خواهند شد. قیمت و هزینه آن ها بر اساس تعرفه های قانونی موجود در کشور ما تعیین می شود.

یکی از ویژگی های کیف چرم پاسپورتی، سهولت در جا به جایی آن ها است. این کیف ها ابعاد جمع و جوری دارند و به همین خاطر نیز مشتریان آن ها در سر تا سر کشور بسیار زیاد هستند. شما می توانید، به فروشندگان حرفه ای این محصولات اعتماد کنید و مایحتاج کیف خود را از این مراکز خریداری کنید. جشنواره های فروش این مرکز فروش، امکان خرید این محصولات را با قیمت مناسب تر برای مشتریان عزیز فراهم می کند. در حین خرید این کیف ها باید به نیازهای خود برای استفاده از کیف توجه داشته باشید.

 

 

۲۱ دیدگاه

  • از کیف های چرم مجموعه امیر خرید کردم واقعا از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب هستند با سپاس

  • سلام .خسته نباشید کارتون عالیه فقط ارسال هزینه جداگانه ای میخواد واینکه چندروزه ارسال میشه؟

  • سلام .این محصول واقعا عالی هم تنوع داره وهم رنگبندی من میخوام سفارش عمده داشته باشم راهنمایی کنید .ممنون

  • سلام.این کیف های پاسپورتی واقعا عالی هستند درعین داشتن فضای مناسب سبک هم هستند وبه راحتی می تونیم ازاون ها استفاده کنیم

  • سلام .ممنون بخاطر توضیح کاملی که دادید لطف کنید درباره قیمت ها وارسال محصول هم اطلاعات قرار بدید.ممنون

  • سلام.خسته نباشید.این کیف ها واقعا عالی وباکیفیت هستندمن وخواهرم راضی هستیم توصیه میکنم سفارش بدید.

  • سلام.باتشکر بابت سایت خوب وتوضیحات کاملتون .فقط اگرممکن ازاین محصول تصاویر بیشتری قرار بدید

  • سلام.خداقوت.کیف های چرم مجموعه امیر واقعا خوب وباکیفت هستند تنوع بالایی هم دارند‌.من خریداری کردم وراضی هستم

  • سلام
    خیلی کیف های خوبیه که میشه ازش جدا از پاسپورت در موارد دیگه هم استفاده کرد
    ممنون بابت عرضه این محصول با کیفیت

  • سلام من کیف چرم پاسپورتی قهوه ای سفارش داده بودم،امروز به دستم رسید فوق العادس

  • من همیشه دنبال کیف چرم پاسپورتی جا دار می‌گشتم، این کیف همونی بود که میخواستم

  • خوب است بدانید جا دار بودن کیف های چرمی یکی از ویژگی های آن ها است. این کیف ها برای نگهداری از انواع مدارک فضای کافی ای در اختیار شما قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *