فروشندگان انواع کیف چرم رمزدار اداری

کیف چرم قفل دار بزرگ اداری

کیف چرم قفل دار بزرگ اداری

در ادارات و شرکت ها کارکنان برای حمل وسایل خود و یا شرکت از کیف های اداری استفاده می کنند که بهترین نوع آن کیف چرم رمزدار اداری می باشد که استفاده از آن به شدت گسترش یافته است، فروشندگان انواع کیف چرم رمزدار اداری در مجموعه چرم امیر در تلاش هستند که محصولی مرغوب را در مقادیر عمده برای بازارهای کشور تامین نمایند و رضایت مشتریان جلب گردد.

آشنایی جامع با کیف چرم رمزدار کیف چرم اداری رمزدار قهوه ای

کیف چرم رمزدار به نوعی از کیف ها گفته می شود که در تولید آن ها از قفل های فلزی رمزدار استفاده می شود، این قفل ها به صورت عددی بوده و فرد می تواند به راحتی آن را تغییر دهد، معمولا در کیف چرم رمزدار اداری از دو قفل استفاده می شود که یکی از سمت راست و دیگری در چپ قرار دارد و در صورتی که تنها از یک قفل استفاده شود، عموما در مرکز کیف چرم خواهد بود که میزان تولید این مدل از کیف چرم رمزدار اداری رو به کاهش می باشد.

کیف چرم طبیعی از جنس چرم های سنگین و نیمه سنگین تولید می شوند، چون این امکان را فراهم می کند که بتوان کیفی محکم و مقاوم تولید نمود، از سوی دیگر به کارگیری چرم های سنگین و نیمه سنگین کمک زیادی به افزایش تولید کیف چرم رمزدار خواهد کرد، چون عموما این مدل از چرم ها به وفور در کشور یافت می شوند و دیگر نیازی نخواهد بود که برای تامین مواد اولیه این مدل از کیف ها از کشورهای دیگر چرم و سایر مواد دیگر وارد نمود.

گفتنی است که کیف چرم رمزدار اداری معمولا به صورت مستطیلی تولید می شود که دو مدل است، در مدل اول کیف پهن است و طول آن از عرض کیف بیشتر خواهد بود که مناسب حمل انواع کاغذ و کتاب و دفتر خواهد بود و در مدل دوم کیف مورد نظر عریض تر است و طول آن از عرض کمتر در نظر گرفته شده است که معمولا از آن برای جا به جایی وسایل خاص و کوچک تر استفاده می کنند.

سه دلیل برای انتخاب کیف چرم رمزدار اداریکیف چرم اداری قهوه ای در دست مرد

دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود انتخاب کیف چرم رمزدار اداری یک انتخاب کاملا مناسب باشد و در ادامه به چهار مورد از این دلایل اشاره ای کوتاه خواهیم کرد؛

1. یکی از مهم ترین دلایل امنیت بسیار بالای این کیف ها می باشد، چون به واسطه داشتن قفل های عددی باعث می شوند که دسترسی به محتویات کیف چرم اداری برای افراد دیگر محدود شود و به این ترتیب یک انتخاب مناسب برای حمل مدارک و اسناد مهم می باشد، به همین دلیل است که اغلب کارکنان و روئسای شرکت از کیف چرم رمزدار اداری استفاده می کنند.

2. دلیل دیگر ضد آب بودن این محصولات می باشد، چون چرم به کار رفته کاملا طبیعی است، به این ترتیب دارای خاصیت آب گریزی بوده و همین باعث خواهد شد که در مورد ریختن آب بر روی کیف و یا بارش باران، آب نتواند به درون کیف نفوذ نماید و به این ترتیب مدارک و وسایلی که در کیف قرار دارند نیز از خیس شدن در امان خواهند بود.

3. از دیگر دلایلی که می تواند باعث شود انتخاب این مدل از کیف ها بهترین گزینه باشد این است که کیف چرم رمزدار دارای طول عمر به شدت بالایی است، به طوری که مشتریان و مصرف کنندگان به راحتی می توانند این مدل از کیف ها را به مدت ده الی پانزده سال استفاده کنند، مهم ترین دلیل آن نیز استفاده از چرم های ضخیم و کاملا اصل در روند تولید این کیف ها می باشد.

بهترین راه مراقبت از انواع کیف چرم رمزدار کیف چرم قفل دار سرمه ای

به منظور مراقبت از انواع کیف چرم رمزدار روش های مختلفی ارائه شده که یکی از بهترین آن ها استفاده از واکس می باشد، واکس ها محصولاتی هستند که می توانند سبب افزایش براقیت کیف ها شده و آن ها را کاملا تمیز و مرتب نشان بدهند، این واکس های معمولا در رنگ های سیاه، قهوه ای و غیره و حتی به شکل بی رنگ نیز تولید می شوند و به کارگیری آن ها برای مراقبت از کیف چرم رمزدار، بسیار آسان خواهد بود.

قبل از استفاده از واکس برای مراقبت از این محصولات بهتر است که گرد و غبار نشسته بر روی کیف به طور کامل پاک شود که می توان از پارچه تمیز استفاده نمود، بهتر است پارچه اندکی نم دار باشد تا به این ترتیب لکه ها نیز از روی کیف زدوده گردد و از طرفی واکس هم به خوبی روی کیف بنشیند و ظاهر آن را یک دست نماید.

بسیاری ترجیح می دهند که به جای روش بالا کیف را جهت تمیز کردن و شست و شو داخل ماشین لباسشویی بیندازند که روش کاملا اشتباهی بوده و نه تنها می تواند به بافت کیف آسیب برساند و بسیاری از ویژگی های مثبت کیف را از بین ببرد، بلکه باعث خواهد شد که قفل کیف نیز در اثر چرخش های متوالی خراب گردد و به این ترتیب نتواند عملکرد درستی داشته باشد.

قیمت عمده کیف چرم رمزدار اداری کیف چرم اداری رمزدار قهوه ای

قیمت عمده کیف چرم رمزدار اداری بر اساس فاکتورهای مختلف تعیین شده و مهم ترین آن نوع چرمی است که در تولید این کیف ها از آن استفاده می گردد، مثلا اگر چرم به کار رفته از نوع چرم نیمه سنگین باشد، به نسبت کیف هایی که از چرم سنگین تولید می شوند، قیمت کمتری خواهند داشت و از طرفی اگر میزان چرم به کار رفته در اثر بزرگ بودن سایز و ضخامت کیف بالا باشد، قیمت نیز افزایش خواهد داشت.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت این محصولات متناسب با تعداد کیف سفارش داده شده هم تعیین خواهد شد، به طور مثال مشتریانی که پنج الی ده عدد از این کیف ها را به صورت یک جا سفارش دهند، در این صورت به راحتی می توانند از تخفیف های بیست و پنج درصدی این مجموعه نیز بهره مند شوند، همچنین اگر از مجموعه چرم امیر این محصولات سفارش داده شوند، هزینه ارسال کاملا رایگان خواهد شد و به هر نقطه ایران نیز ارسال آن قابل انجام می باشد.

 

۱۷ دیدگاه

  • به دلیل گرانی زیاد نمیشه کیف اداری تمام چرم طبیعی خرید کرد و هزینه بالای رو بهمرا داره و من از این مجموعه کیف تمام چرم طبیعی رمزدار رو برای همسرم، برادرم، خواهرم، پسرم و دخترم خرید کردم و قیمت مقروت به صرفه ای داشت و اگر همین کیف تمام چرم رمزدار رو از جایی دیگه میخریدم با این کیفیت هم هزینش بالا بود و به احتمال زیادهمچنین خدماتی رو بهمراه نداشت

  • این نمونه از کیف های چرمی چون رمز دار هستند به راحتی میتونید اسناد مهمی داخلش قرار بدید

  • اگر نگران اسناد مهم و اشیا گران قیمت هستید کیف چرم رمز دار می‌تونه انتخابی عالی برای شما باشه

  • واقعا از کیفیت کیف چرم اداری راضی بودم بسیار مقاوم و مستحکم هستش و اینکه درجه کیفی بالایی داشت دقیقا همون چیزی بود که میخواستم خودشو و عکسش یکی بود🥰🥰🥰🙏

  • قیمت مناسب تری نسبت به سایت های دیگه داشت و باید بگم که با وجود قیمت مناسب از کیفیت بالای هم برخوردار بود من که خیلی خوشم اومد بسیار هم زیبا بود.

  • من از محصولات چرمی خیلی خوشم میاد و اولین بار بود که کیف چرم رمز دار رو خریداری میکردم برای اداره باید بگم که خیلی راضی بودم چون رمز دار هست میتونم باذخیال راحت اسناد رو داخلش قرار بدم

  • اگر کارمند هستید و اسناد مهمی دارید که هر روز مجبور هستید اون ها رو حمل و یا نگهداری کنید این کیف های رمز دار بهترین انتخاب برای شما هستند.

  • اگر بخواهیم بگیم که یک کیف اداری خوب چه ویژگی باید داشته باشه یکی از اون ها رمز دار بودنش هست که باعث میشه امنیت وسیله هامون بیشتر بشه

  • کیف چرم رمز دار از نوع لوازم واجب و حیاتی می باشد که در مسافرت ها و محیط های اداری از آن استفاده ویژه می شود از کیف های مطمئن هستش واقعا کاربردی هستش

  • کیف رمزدار اداری رنگ عسلی با هر نوع لباسی ست میشه این رنگ از نوع رنگ های مورد علاقه اکثر افراد هستش خیلی شیک و جذاب هستش

  • کیف های رمز دار اداری، یکی از کیف های مناسب برای آقایان شاغل در ادارات هستند؛ این کیف ها امنیت مدارک مختلف شمارا تضمین می کنند و این اطمینان را به شما می دهند که کسی نتواند رمز این کیف ها را باز نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *