چرم طبیعی ساده درجه یک ایرانی کد 36

چرم طبیعی ساده

معمولا خرید و فروش عمده چرم طبیعی ساده توسط افرادی که به صورت کلی این نوع کالاها را به فروش می رسانند نیز انجام می شود.

چرم چرم طبیعی ساده و مشخصات آن

یکی از چرم هایی که مورد استقبال و توجه زیادی واقع شده است چرم طبیعی ساده می باشد که دارای مشخصات بسیار خوب و منحصر به فردی نیز هستند.

یکی از ویژگی های این چرم طبیعی ساده این است که در تولید آن از مواد شیمیایی و مضر استفاده نمی شود و این باعث متمایز کردن آن از دیگر چرم ها شده است.

همچنین این نوع چرم طبیعی ساده انواع مختلفی دارد که چرم بوفالو و چرم گاوی که مقاومت و استحکام بالایی دارد و بخاطر انعطاف پذیر بودن آن به راحتی شکل می گیرد و می توان محصولات زیادی از آن تولید کرد.

چرم طبیعی ساده

از دیگر مشخصات این کالا بوی مطبوع آن است که بر خلاف چرم های طبیعی بوی تند و تیزی ندارد چرا که در فرایند تولید آن از ماده ای به نام تانن استفاده می شود که بوی بد آن را می گیرد.

نوع دیگر این چرم ها مدل چوب پنبه می باشد که از لایه های بیرونی درخت بلوط تهیه می شود و چرمی بسیار جالب و جذاب است و یک چرم منعطف و نرم نیز تولید شده است.

چرم طبیعی

انواع چرم طبیعی ساده

امروزه استفاده از چرم روی مد بوده است و باعث لوکس و جذاب شدن استایل فرد می شود که البته مهم است از چه نوع چرمی برای شیک پوشی استفاده می کنید.

از انواع چرم طبیعی ساده است که خود نیز انواع مختلفی دارد و یکی از آنها چرم آناناس می باشد که بافتی بسیار محکم و شبیه به نوع طبیعی دارد.

از دیگر انواع چرم طبیعی ساده چرم قهوه است که محبوبیت زیادی پیدا کرده و از طریق پودر کردن آن و افزوده شدن دیگر مواد مخصوص نیز چرم با کیفیتی تولید می شود.

چرم طبیعی ایرانی

قیمت چرم طبیعی ساده

به طور کلی چرم طبیعی ساده انواع مختلفی دارند که هر یک دارای قیمتی متفاوت هستند و بسته نوع و یا اصلی و مصنوعی بودن آن نیز فرق می کند.

همچنین اگر به بازار و ارز نگاهی کنید متوجه نوسانات و بالا و پایین شدن قیمت ها می شوید که باعث شده نتوانیم قیمت مشخصی را عنوان کنیم و حدود قیمتی آن بین ۲۰۰ هزار تومان الی ۵ میلیون تومان می باشد.

اگر قصد خرید اینترنتی محصولات چرمی را دارید بهتر است سایت های معتبر و قابل اطمینان را انتخاب کنید و کالای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا تحویل بگیرید.
همچنین از این مدل چرم برای روکش مبلمان سلطنتی و مبلمان راحتی هم میتوان استفاده کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *