خرید کیف پول کتان با قیمتی باورنکردنی

کیف پول کتان

کیف پول کتان

انواعی از کیف پول ها با جنس های متفاوت تولید می شوند که بهترین آن ها کیف پول کتان می باشد که در مجموعه چرم امیررسا به قیمتی باورنکردنی و ارزان ارائه می گردد و بسیار هم با کیفیت هستند.

معرفی کلی کیف پول کتان

کیف پول صورتی

با توجه به این که کیف پول کتان این روز ها بسیار پر طرفدار شده، قصد داریم که به معرفی کلی آن در همین مطلب بپردازیم؛

کیف پول کتان از جنس پارچه های ضخیم کتانی می باشد که از الیاف کاملا طبیعی به دست آمده اند، در واقع در بازار ها دو مدل پارچه کتان وجود دارد که یکی از الیاف طبیعی و گیاهی و دیگری از الیاف مصنوعی مانند پلیمر ساخته می شود، اما برای تولید یک کیف پول خوب و با کیفیت حتماً باید از نوع طبیعی استفاده کرد چرا که پارچه های کتان طبیعی انعطاف پذیری بالایی دارند و به این ترتیب تولید کیف پول جا دار با استفاده از آن‌ ها راحت‌ تر خواهد بود.

کیف پول کتان معمولا در رنگ های متنوع قابلیت تولید دارد، چرا که با ورود هنر رنگرزی به این صنعت می توان الیاف طبیعی کتان را با استفاده از رنگ های مختلف رنگ کرده و سپس برای تولید پارچه و کیف پول استفاده کرد، حتی به گونه ای است که می توان طیف مختلفی از یک زنگ را در تولید این کیف ها مشاهده کرد، به طور مثال در بین رنگ هایی که مایل به صورتی هستند می توان کیف پول کتان به رنگ گلبهی، کالباسی، هلویی و غیره را نیز در بازارها مشاهده کرد.

کیف پول کتان نسبت به سایر کیف پول ها به ویژه کیف پول هایی که از چرم مصنوعی ساخته می شوند، معمولاً از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که بیشتر به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن مانند دوام بالا و همچنین نرم و لطیف بودن رویه کیف پول است، دوام بالای کیف پول کتان باعث شده که بتوان از این محصول در دراز مدت استفاده کرد بدون این که کارایی خود را از دست بدهد و یا زیبایی ظاهری آن از بین برود و دیگر نتوان از آن استفاده نمود.

جدید ترین مدل های کیف پول کتان

کیف پول دخترانه

کیف پول کتان به دلیل استقبال که از آن شده در انواعی از مدل های متنوع تولید می شود و در ادامه با جدیدترین مدل های آن آشنا خواهیم شد؛

یکی از جدیدترین مدل های  کیف پول کتان مدل کتابی می باشد، در این مدل کیف ها، کیف پول به جای این که به صورت زیپ دار و یا دکمه های باز شود، به صورت کتاب لایه لایه بوده و از طرفی به دلیل انسجام بالایی که قطعات مختلف آن دارد باعث خواهد شد که انواعی از کارت و کیف پول در آن به صورت کامل فیکس باقی بماند و به هیچ وجه با یکدیگر قاطی نشوند و یا از کیف پول بیرون نریزند که یکی از مهم ترین ویژگی‌های کیف پول کتان کتابی می باشد.

از دیگر مدل های بسیار پرطرفدار کیف پول کتان مدل اسپرت می باشد که بیشتر به دلیل ظاهر جذابی که دارند توانسته بسیاری از مشتریان را به خود جلب نمایند، این مدل کیف پول ها به نحوی هستند که حتی می توان از آن ها به صورت مستقل و به شکل یک کیف دستی در کارهای روزمره استفاده کرد، یکی از ویژگی های این محصولات داشتن یک بند کوچک است که می توان به دور مچ آن را فیکس کرد تا به این ترتیب گم نشود و به راحتی بتوان از آن استفاده نمود.

همچنین کیف پول کتان در مدل های مجلسی نیز تولید می شوند، کیف پول کتانی که دارای مدل مجلسی باشد معمولاً تغییرات زیادی در ظاهر آن مشاهده می شود به طور مثال از مروارید های ریز و کوچک در آن کار شده است و همچنین بخش هایی از پارچه مورد نظر نیز زر دار بوده و درخشان دیده می شود، این مدل جدید کیف پول ها گنجایش بسیار مناسبی دارند و حتی گوشی موبایل هوشمند نیز در آن جا می گیرد و به راحتی می توان در مجالس مختلف از آن استفاده نمود.

مشخصات ویژه بهترین کیف پول کتان

کیف پول کتانی دخترانه

در صورتی که کیف پول کتان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد، دارای یک سری ویژگی های بارزی می باشد که آشنایی با آن ها می تواند در هنگام خرید به مشتریان بسیار کمک کنند؛

در هنگام انتخاب انواع کیف پول کتان حتما دقت کنید که پارچه آن به هیچ وجه پرز ندهد، در واقع پرز دادن کیف پول کتان نشان می دهد که محصول از مواد اولیه نامرغوب تولید شده است، چون یکی از مهم ترین ویژگی هایی که پارچه کتان دارد و باعث شده که در صنعت ساخت کیف پول از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد این است که به هیچ وجه پرز نمی دهد و به همین دلیل است که مشتریان نیز از آن راضی می باشند.

از دیگر مشخصات ویژه بهترین کیف پول کتان این است که قابلیت شست و شو دارد و حتی می توان آن را در ماشین لباسشویی نیز تمیز کرد، به طوری که دچار پارگی نشود چرا که دوام این مدل از کیف پول ها به شدت بالا است و از طرفی چون از رنگرزی برای رنگ کردن کیف پول ها استفاده شده باعث خواهد شد که با شست و شو به هیچ وجه رنگ آن ها از بین نرود و همچنین در صورت کثیف شدن به راحتی بتوان آن ها را تمیز نمود.

حتماً در خرید کیف پول کتان اگر به دنبال بهترین آن هستید به دوخت آن نیز توجه کنید، دوخت کیف پول کتان یکی از ویژه ترین مشخصاتی است که می تواند داشته باشد، چرا که دوام آن را تضمین می کند در صورتی که از دوخت زیگزاگ در تولید این مدل کیف پول ها استفاده شود در این صورت به راحتی می توان مطمئن شد که کیف پول مورد نظر سالیان سال کارکرد خواهد داشت و به هیچ وجه ممکن نیست که دچار نخ کشی و یا پارگی شود.

بهتر است که حتما کیف پول مورد نظر دارای گنجایش زیادی باشد، به طور مثال به توان چندین مدل کارت را در آن قرار داد چرا که این روزها به دلیل الکترونیکی شدن بسیاری از کارهای اداری، باید کارت های مختلفی را با خود به همراه داشته و در اینجا است که تفاوت بین یک کیف پول خوب مشخص خواهد شد.
[table id=11 /]

قیمت انواع کیف پول کتان

کیف پول در دست

انواع کیف پول کتان ممکن است که برحسب عوامل مختلفی دارای قیمت های متنوعی باشند، به طور مثال در صورتی که کیف پول کتان مورد نظر دارای ابعاد بزرگتری باشد و سایز بندی آن درشت محسوب شود، به دلیل استفاده از پارچه های کتان بیشتر در تولید آن قیمت محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد، پس یکی از اصلی ترین فاکتور ها در تعیین قیمت این مدل از کیف پول ها سایز بندی آن خواهد بود و در هنگام خرید باید به آن توجه نمود.

همچنین گفتنی است که در صورتی که مشتری بتواند کیف پول کتان را در تعداد های بالا خریداری کند در این صورت مشمول قیمت گذاری عمده خواهد بود به این معنی که با افزایش تعداد خرید درصدی از کل قیمت کیف پول کتان کم می شود و به این ترتیب مشتری می تواند به راحتی با فروش مستقل آن ها سود زیادی به دست بیاورد، در واقع اغلب مغازه داران و کسب و کارها از این روش خرید و فروش استفاده می کنند تا قیمت محصولات خریداری شده کاهش پیدا کند.

به طور کلی با توجه به برآوردهایی که از بازار های مختلف فروش کیف پول کتان به دست آمده می توان گفت که این محصولات قیمتی بین ۶۰ الی ۱۵۰ هزار تومان خواهند داشت که به نسبت کیف پول های دیگر دارای تناسب کیفیت و قیمت بوده و به این ترتیب مشتریان از خرید خود رضایت کافی خواهند داشت.

پخش برترین کیف پول کتان در مجموعه چرم امیررسا

کیف پول زرشکی

پخش برترین کیف پول کتان در مجموعه چرم امیررسا دارای بیش ترین سابقه است و باعث شده که این مجموعه تبدیل به یکی از مجموعه های معتبر در زمینه ارائه انواع کیف پول کشور به شمار بیاید، چرا که هم دارای تنوع بسیار بالا است و هم این که محصولات فروخته شده دارای گارانتی فروش بوده و به این ترتیب در صورتی که مشتریان از خرید کلی خود راضی نباشند، می‌ توانند محصول را مرجوع کرده و پول پرداختی خود را دریافت نمایند.

از دیگر مزایای که خرید کیف پول کتان از مجموعه چرم امیررسا به دنبال خواهد داشت قیمت مناسب آن خواهد بود، در واقع در این مجموعه به نسبت سایر بازارهای فروش کیف پول ها به قیمتی ارزان تر به فروش می روند و حتی مشتریان عزیز می توانند قبل از ثبت خرید خود ابتدا از طریق کارشناسان فروش قیمت ها را استعلام نمایند.

پاسخ به دو سوال درباره کیف پول کتان

1. کیف پول کتان در چه مدل هایی تولید می شود؟

این محصول دارای مدل های بسیار متنوعی است که از جمله آن ها می توان به کیف پول کتان کتابی، پاسپورتی، اسپرت و همچنین مجلسی اشاره کرد که بسیار پرطرفدار هستند.

2. قیمت کیف پول کتان چه قدر است؟

چیزی حدود 60 الی 150 هزار تومان خواهد بود که بسته به فاکتور های مختلف متنوع است.

 

 

۱۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *