فروشندگان بوت چرم مردانه رنگ عسلی+لیست قیمت

بوت چرم عسلی

بوت چرم عسلی

محصولات چرمی همیشه جایگاه خاصی در عرصه مد و فشن دارند، انواع کیف های چرمی، کیف پول های زنانه و مردانه چرمی، انواع بوت چرم، پوتین های بلند چرمی و… هر یک از زیبایی خیره کننده ای برخوردار می باشند. کشور ما سال های سال است که در زمینه تولید لوازم و پوشاک چرمی فعالیت دارد.

محصولات زیبای چرمی ایرانی در سر تا سر کشور ما به فروش می رسد. حتی صادرات این اقلام نیز گسترده تر از همیشه در جریان است. شما می توانید، انواع بوت چرم مردانه را با نازل ترین هزینه ها بر مبنای سایز پای خود خریداری کنید. این مدل بوت چرم مردانه رنگ بندی سنگین و متناسبی دارند. به گونه ای که هر آقایی از به پا کردن آن ها لذت می برند.

به علاوه ویژگی های مختلف هر یک از انواع بوت چرم نیز سبب افزایش محبوبیت آن ها در میان آقایان شده است. در نظر داشته باشید که انواع بوت چرم برای فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند و از پاهای شما در برابر سرما و برودت هوا محافظت خواهند کرد. به این ترتیب با استفاده از آن ها در این فصل ها آرامش بیشتری خواهید داشت.

درباره انواع بوت چرم مردانه رنگ عسلی

بوت چرم عسلی مردانه

انواع بوت چرم مردانه رنگ بندی زیبایی دارند. رنگ های قهوه ای، عسلی، مشکی، سبز لجنی و طوسی در میان این محصولات خودنمایی می کنند. هر یک از انواع بوت چرم برای هر سایز پایی مناسب می باشند. شما می توانید، این بوت ها را در ده ها طرح و مدل زیبا خریداری کنید. هر یک از آن ها قیمت به خصوصی دارند. برخی از مدل های پر فروش این محصولات مردانه به شرح زیر می باشند:

1- انواع بوت های اسپرت مردانه

2- انواع بوت های رسمی مردانه

3- انواع بوت های بند دار مردانه

4- بوت های بدون بند جدید مردانه

هر یک از مدل های یاد شده با سبک های خاصی از لباس پوشیدن آقایان عجین می شوند. به طور مثال کسانی که انواع بوت چرم مردانه را برای محل کار خود خریداری می کنند، باید از مدل های رسمی یا بند دار محصول استفاده کنند.

برای کسانی که می خواهند، در طول روز با سرعت بالایی کفش های خود را به پا کرده و از پا خارج کنند، مدل های بدون بند بهترین انتخاب محسوب می شوند. در این میان بوت هایی که با چرم مصنوعی تولید می شوند نیز جایگاه خاصی دارند. انواع بوت چرم مردانه با قیمت کمتری ارائه می شوند، اما دوام آن ها به اندازه بوت های چرم اصل نیست و به هنین دلیل خرید آن ها به صرفه نخواهد بود.

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت بوت چرم مردانه

بوت چرم مردانه

کیفیت این محصولات مردانه تحت تاثیر فاکتورها و عوامل متعددی است. از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد که تعیین کننده میزان ماندگاری محصول نیز می باشند:

1- نوع لوازم جانبی به کار رفته در این اقلام بسیار مهم است. در هر یک از این بوت چرم مردانه از بندها، سکگ ها، آکسسوار نگهدارنده بند کفش که اغلب فلزی هستند، چسب ها و… استفاده می کنند که هر یک از آن ها در تعیین مقاومت محصول مورد توجه قرار می گیرند.

2- در نظر گرفتن نوع چرم به کار رفته در محصول نیز برای تعیین کیفیت آن حائز اهمیت است. در صورتی که چرم به کار رفته در آن از نوع مصنوعی باشد، بدون شک انتظار نمی رود که کیفیت و کارایی بوت در حد مطلوب باشد. این بوت چرم مردانه برای استفاده معمولی و در بازه های زمانی کوتاه تر مناسب هستند.

3- عدم نفوذ آب در بوت نیز یک فاکتور بسیار مهم است که در حین خرید مورد بررسی قرار می گیرد. برخی از انواع بوت با مشخصه ضد آب ارائه می شوند.

نحوه قیمت گذاری بوت چرم مردانه

بوت چرم مردانه

برای تعیین هزینه این اقلام مشخصه ها و فاکتورهای متعددی مورد بررسی قرار می گیرند. از میان آن ها می توان به متغیر جنس اشاره کرد که تعیین کننده دوام محصول است. اگرچه چرم طبیعی یکی از بهترین الیاف تولید پوشاک در سر تا سر جهان محسوب می شود.

اما لازم است بدانید که مدل های مختلف چرم نیز در بازارهای فروش یافت می شوند که کیفیت هر یک از آن ها با دیگری متفاوت است. درجه بندی مختلف چرم های به کار رفته در این بوت چرم مردانه، هزینه و قیمت نهایی آن ها را دستخوش تغییر می کند.

شما می توانید، انواع بوت چرم مردانه را با در نظر گرفتن فاکتور قیمت آن ها خریداری کنید. هزینه خرید و فروش آن ها با در نظر گرفتن رشد ناگهانی قیمت ها، گاها تغییر می کند. اما هزینه آن ها نسبت به کیفیت و کارایی انواع بوت چرم بسیار مناسب است.

از این رو خرید این محصولات برای شما یک فرصت ایده آل محسوب می شود. قیمت بوت چرم بر اساس نوع طراحی این اقلام نیز تعیین می شود. هر چه زحمات تولید کنندگان و طراحان برای ساخت مدل بوت انتخابی شما بیشتر باشد، هزینه و قیمت این محصولات نیز افزایش می یابد.

صادر کنندگان بوت چرم مردانه رنگ عسلی

بوت چرم مردانه

در کشور ما انواع محصولات چرمی تولید می شوند. محصولات چرمی ایرانی در سر تا سر کشور مورد توجه قرار دارند. در طول هر سال توریست های بسیاری از کشور ما بازدید می کنند که برای سوغات محصولات چرمی خاص ایرانی را خریداری می کنند.

انواع بوت چرم مردانه نیز در میان خارجی ها از طرفداران بالایی برخوردار هستند. صادرات آن ها بسیار رواج یافته است. نرخ بالای صادرات یک محصول نشان از کیفیت بالای آن دارد. البته در این زمینه استانداردهای کیفی بسیاری رعایت می شوند ک امکان صادرات این کالاها را فراهم می کنند.

در کشور های خارجی به فاکتور کیفیت محصول بسیار توجه می شود. از این رو انواع بوت چرم مردانه گذشته از ظاهر و رنگ و طرح آن ها، از نظر استانداردهای کیفی، راحتی و عدم آسیب رساندن به پا مورد ارزیابی قرار می گیرند

. شما می توانید، هر یک از آن ها را با در نظر گرفتن فاکتورهای یاد شده در بازارهای مربوطه خریداری کنید. در حین خرید توجه به سایز دقیق پا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

۱۴ دیدگاه

  • سلام .باتشکر از مجموعه خوبتون ‌.این بوت ها بسیار جذاب وشیک هستند که مدل های متفاوتی هم دارند که من وجذب کردن‌وسفارش دادم.

  • سلام .توضیحات محصولی کامل بود واین بوت های مردانه ویژگی های متمایزی نسبت به محصولات مشابه دربازار داره سفارش این محصول روتوصیه میکنم.

  • سلام .به مجموعه چرم امیر بابت این محصول بی نظیر تبریک میگم .من ازاین بوت ها برای بردارم سفارش دادم همه چیز عالی بود‌

  • سلام.خسته نباشید .این بوت ها بسیار شیک هستند مدل های متنوع وکیفیت خوب باعث شدند این بوت روسفارش بدم

  • بوت بند دار رسمی هم مردانه و هم رسمی برای مجموعه خودم میخواستم شما چطور میتونید تعداد عمده به دستم برسونید شرایط همکاری شما به چه صورت هست

  • من خانمی هستم که مغازه کفش فروش در غرب تهران دارم و از این رنگ به مدلای متنوع میخواستم مثلا بوت چرمی عسلی مردانه، بوت چرمی عسلی زنانه، نیم بوت عسلی مردانه، نیم بوت عسلی زنانه، بوت عسلی بنددار، بوت عسلی بدون بند، بوت عسلی رسمی بنددار، بوت عسلی رسمی بدون بند، نیم بوت رسمی عسلی بنددار مردانه، نیم بوت رسمی بدون بند مردانه و زنانه همه این مدلا رو میخوام ممنون میشم اگر کاتالوگی دارید ارسال کنید

  • چه بوت های خفن و جذابی مشخصه که از چرم درجه یک تشکیل شده تنوع رنگی خوبی هم داره فقط اینکه جسارتا سایز بندی داره و ما اگر بخواهیم سفارش بدیم چه روزی به دستمون میرسه؟

  • بوت چرم رنگ‌ عسلی سایز ۴۶ موجود دارید؟ من تو خرید بوت مشکل سایز دارم متاسفانه نمیتونم این سایز رو با مدل دلخواه خودم انتخاب کنم ممنون میشم بهم اطلاع بدید که این سایز موجود هستش یا نه؟

  • من برای تولد همسرم بوت چرم مردانه رنگ عسلی تهیه کردم، کیفیت خوبی داره و خیلی زود به دستم رسید

  • سلام میخواستم بدونم آیا ارسال به رشت هم دارین؟ چند روز طول می‌کشه محصول به دستم برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *