فروشگاه کیف پول چرم دست دوز + مشخصات مدل قیمت 1401


کیف پول چرم قهوه ای روشن با اسکناس

چرم جزو محصولات بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف به شمار می آید و با استفاده از آن، کیف های مختلفی تولید می شوند که از جمله آن ها می توان به کیف پول چرم دست دوز اشاره کرد، فروشگاه انواع کیف پول چرم دست دوز قهوه ای، این محصولات را در بسته بندی های شیک به فروش می رساند و محصولات چرمی مجموعه امیررسا هزینه بسیار مناسبی هم خواهند داشت.

بررسی چهار ویژگی مهم کیف پول چرم دست دوز

کیف پول چرم قهوه ای تیره

کیف پول چرم دست دوز که از کیفیت بالایی برخوردار است، دارای ویژگی های مختلفی بوده و در ادامه این مطلب به بررسی چهار ویژگی مهم کیف پول چرم دست دوز ، خواهیم پرداخت؛

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که کیف های پول چرم دست دوز درجه یک دارد، نرمی و لطافت آن است، به طوری که کیف پول مورد نظر دارای رویه بسیار نرم بوده و دلیل آن این است که کیف های چرمی از قسمت خارجی پوست حیوانات تولید می شود و این بخش از پوست، بسیار لطیف و در عین حال مقاوم است و در حین دباغی چرم نیز همچنان نرم باقی می ماند.

البته چرم مورد استفاده در این کیف ها، در صورتی که به مدت طولانی در برابر نور خورشید قرار بگیرند، ممکن است که به شدت خشک شوند و بالعکس، اگر در محیط مرطوب قرار بگیرند هم ممکن است که زمینه را برای فساد و کپک زدن فراهم کنند.

مقاومت بهترین نوع کیف پول چرم دست دوز از دیگر ویژگی های مهم این محصول به شمار می آید، به طوری که ضربه و کشش حتی در مقادیر بسیار بالا هم نمی تواند روی آن اثری بگذارد و مهم ترین دلیلی که سبب وجود این ویژگی در کیف های چرم پولی شده است، خاصیت ارتجاعی و کشسانی چرم های درجه یک می باشد که انعطاف این محصولات را افزایش می دهد.

کیف پول چرم دست دوز مرغوب باید کاملا ضد آب باشد، چون پوست طبیعی حیوانات دارای یک لایه آب گریز می باشد که از چربی تشکیل شده و همین باعث می شود که چرم های اصل دارای ویژگی ضد آب بوده و تمامی محصولات تولید شده از آن در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان دهند.

در صورتی که کیف مورد نظر استاندارد باشد، باید گنجایش بالایی برای قرار گیری پول، کاغذ، عکس و غیره داشته باشد، به همین منظور معمولا کیف های پول به صورت چند وجهی تولید می شوند و در هر وجه آن قسمت های مختلفی وجود دارد که می توان در آن ها وسایل مورد نیاز خود را قرار داد و قابل حمل به هر مکان دلخواه خواهند بود.

آشنایی با مدل های مختلف کیف پول چرم دست دوز

کیف پول چرم هخامنشی

کیف پول چرم دست دوز قهوه ای، در مدل های مختلفی تولید می شود و می توان بر حسب نیاز و سلیقه، مدل های مختلف آن را انتخاب کرد، یکی از مدل های متداول این نوع کیف ها، کیف پول جا کارتی است که دارای حداکثر ۱۰ قسمت برای قرار دادن کارت های مختلف بوده و در بخش مرکزی نیز قسمتی برای قرار دادن پول و کاغذ تعبیه شده است.

از دیگر مدل های این کیف پول چرم دست دوز ، می توان به مدل کتابی اشاره کرد که در این مدل، کیف پول چرم دست دوز به صورت کتاب باز و بسته می شود و اغلب ابعاد بزرگ تری داشته و همین باعث خواهد شد که بتوان اشیا مختلف زیادی را در آن جا داد، همچنین در این مدل از کیف ها، دکمه ای نیز طراحی شده که از باز شدن ناگهانی کیف پول جلوگیری خواهد کرد.

برخی از انواع کیف پول ها به صورت همه کاره تولید می شوند که در آن ها قسمت های مختلفی طراحی شده و از هر کدام می توان برای قرار دادن یک وسیله ضروری استفاده کرد، به طور مثال در جدید ترین مدل کیف پول چرم دست دوز همه کاره، قسمتی برای قرار دادن موبایل هایی با صفحه نمایش چهار الی شش اینچی تعبیه شده که بسیار کاربردی بوده و باعث می شود که پول، مدارک و گوشی یک جا جمع شوند و پراکنده نباشند.

یکی از بهترین مدل های کیف پول چرم، مدل هخامنشی می باشد که در این مدل سعی می شود که کیف پول از ضخامت بیشتری برخوردار باشد، چون طرح هخامنشی طرح بسیار گسترده ای محسوب می شود و برای این که بتوان این طرح ها را به خوبی بر روی کیف پول مورد نظر پیاده کرد، لازم است که چرم از ضخامت مناسبی برخوردار باشد.

کیف پول چرم گاوی

چندین مدل کیف پول چرم

بیش ترین چرمی که برای تولید انواع کیف پول مورد استفاده قرار می گیرد، چرم گاوی بوده و دلایل مختلفی برای انتخاب این محصول وجود دارد که مهم ترین آن، در دسترس بودن این مدل از چرم های طبیعی می باشد، در واقع به دلیل این که ایران یکی از بزرگ ترین پرورش دهندگان گاو در خاورمیانه به شمار می آید، باعث شده که این مدل از چرم ها در بازار ها به وفور پیدا شوند.

این باعث می شوند که انواع کیف پول چرم دست دوز گاوی، به قیمتی مناسب در بازارها یافت شود، چون همواره در قیمت گذاری این محصولات، قیمت مواد اولیه نیز بسیار مهم و تعیین کننده است و از آن جایی که قیمت چرم گاوی به نسبت چرم های دیگر مناسب تر است، باعث خواهد شد که هزینه لازم برای تهیه این محصولات ارزان تر شود و به این ترتیب میزان فروش این مدل از کیف پول ها نیز افزایش می یابد.

کیف پول چرم گاو مجموعه چرم امیر با استفاده از چرم های دباغی و رنگی شده تولید می شوند، از آن جایی که رنگ به کار رفته در این محصولات، از نوع آکریلیک می باشد، باعث شده که این کیف پول چرم دست دوز، براق باشد و اگر در بازارها به دنبال تهیه بهترین نوع این محصول هستید باید به میزان براقیت آن توجه گردد.

بهترین کیف پول چرم دست دوز را از کجا باید بخرم؟

کیف پول چرم سبز تیره بزرگ

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده است که از کجا می توان بهترین کیف پول چرم دست دوز را تهیه کرد که یکی از بهترین گزینه ها، مراجعه به مراکز فروش معتبر است، این مراکز معمولا سابقه طولانی مدتی در زمینه ارائه انواع کیف پول چرم دارند و خرید از آن باعث خواهد شد که بتوان به کیفیت بالای محصول ارائه داده شده، اطمینان کرد.

نمایندگی های فروش نیز جزو گزینه های مناسب جهت خرید انواع کیف پول چرم دست دوز می باشد، چون این نمایندگی ها محصول را از مراکز تولید مختلف دریافت کرده و پس از بررسی های لازم، بهترین نوع آن را جهت فروش ارائه می دهند، همچنین معمولا کیف های ارائه داده شده توسط این مراکز فروش، دارای تضمین خرید بوده و اگر به هر دلیلی مشتری از محصول راضی نباشد، امکان مرجوع کردن آن فراهم خواهد بود.

همچنین می توان از خود تولید کننده نیز اقدام به خرید کرد، این روش خرید و فروش، به صورت مستقیم انجام خواهد شد و تنها کافی است که مشتری به محل تولید یا کارخانه مورد نظر مراجعه نماید و بدون نیاز به هر نوع واسطه ای، خرید خود را انجام دهد، اما مهم ترین نکته در این روش خرید این است که معمولا تولیدکنندگان به شکل عمده محصول را ارائه می دهند و امکان خرید به صورت تکی برای مشتریان میسر نخواهد بود.

مجموعه چرم امیررسا در نظر دارد که این محصولات را با بهترین کیفیت، متناسب با طرح و مدلی که خود متقاضیان در نظر دارند، ارائه دهند و همین باعث می شود که بهترین مجموعه برای خرید این محصولات به شمار می آید و به همین دلیل میزان خرید از این مرکز به شدت افزایش پیدا کرده است.

پخش کننده انواع کیف پول چرم دست دوز قهوه ای

کیف پول چرم قهوه ای بزرگ

پخش کننده انواع کیف پول چرم دست دوز قهوه ای امیر، بهترین نوع کیف های تولید شده در داخل کشور را به صورت عمده و خرده به سراسر کشور پخش می نماید و یکی از نقاط قوت این مجموعه پخش این است که متقاضیان می توانند از هر نقطه ایران، حتی مناطق بسیار دور هم این محصول را سفارش دهند تا در اسرع وقت ارسال بهترین کیف پول چرم دست دوز صورت گیرد.

همچنین لازم به ذکر است که این محصولات به شکل سفارشی هم قابل خرید خواهد بود، به این منظور مشتریان باید با مشاورین فروش در تماس باشند و مدل، ابعاد، رنگ و همچنین گنجایش آن را انتخاب نمایند که پس از پرداخت بخشی از هزینه ها، تولید این محصولات آغاز می شود و با توجه به استفاده از دستگاه های پیشرفته برای تولید این محصولات در مجموعه چرم امیر، معمولا تولید آن در کوتاه ترین زمان به اتمام می رسد و مشتری می تواند طی چند روز کاری محصول مورد نظر خود را دریافت نماید.

این کیف پول ها هم به صورت عمده و هم به صورت خرده، دارای بسته بندی مناسبی می باشند که در آن کیف پول چرم دست دوز به همراه گارانتی فروش آن به به دست مشتریان می رسد و حتی به عنوان یک هدیه خاص نیز قابل استفاده خواهد بود و همین باعث شده که فروش آن حدود بیست درصد رشد پیدا کند.

 

 

 

 

 

 

۶۹ دیدگاه

  • مطلب جالبی درمورد کیف چرم بود
    شرایط خرید از شما به چه صورت هست ممنون میشم اطلاع بدید

  • سلام، روز خوش، مطالبتون بسیار جامع بود، ممنون که را اطلاعات زیادی راجب این محصولات در اختیار می گذاشتید.

    • سلام، وقتتون بخیر، خرسندیم که مطالب ما توجه شما را جلب کرده است، ممنون از نظرات خوبتان

  • سلام، روز خوش، کیف پول های مجموعه شما رنگ بندی هم دارن؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون

  • سلام، ممنون از مجموعه چرم امیر بابت ارائه مطالب بسیار خوب و با کیفیت، خیلی به دردم خورد، واقعا نهایت تشکر رو دارم

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مطالب مارو مطالعه نموده اید، خوشحالیم که به دردتون خورد.

  • سلام، مطالبی که درج کردین، کامل و خوبه، لطفا در مورد نحوه ارسال هم مطالبی ارائه کنید، ممنون

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که وقت میذارید و مطالب رو میخونید، در صورت داشتن هر گونه سوال راجب ارسال این محصولات، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. https://amirskin.com/contact-us/

    • سلام، وقتتون بخیر، در صورتی که سوالی درباره این محصولات چرمی دارید، می توانید با مشاورین ما در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان پاسخ بدهند. https://amirskin.com/contact-us/

  • سلام، خدا قوت، نیاز به راهنمایی درباره سایز و ابعاد کیف پول های چرم مجموعه شما دارم، ممنون.

  • سلام.من میخام این کیف پول رو سفارش بدم،سوالم اینه که هزینه ارسال بر عهده مشتریه آیا؟

    • سلام، وقتتون بخیر، اگر نیاز به راهنمایی در هر زمینه دارید، کارشناسان ما آماده هستند که شما را راهنمایی کنید، می توانید با پر کردن فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان باشید، https://amirskin.com/contact-us/

    • سلام، وقتتون بخیر، بله طبیعی هست، مشاورین ما می توانند بهتر در این مورد راهنمایی کنند که از طریق پر کردن فرم زیر امکان ارتباط با آن ها وجود دارد. https://amirskin.com/contact-us/

  • ایام به کام.من قیمت محصولات مشابه این کیف پول رو پرسیدم،واقعا قیمت های این سایت خیلی مناسبه.ممنونم ازتون

  • سفارش من خیلی زود به دستم رسید😍خیلی ممنون از فروشگاه خوبتون.کیفیت بی نظیره.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که خریدتون رو از مجموعه چرم امیر انجام دادید، رضایت مشتریان عزیز افتخار بزرگی برای ما می باشد.

  • سفارش من به دستم رسید همون‌طور که گفته شده بود رویه بسیار نرمی داشت.ممنون از شما بابت این محصول درجه یک

    • سلام، وقتتون بخیر، از خریدتان متشکریم، ممنون که نظرتون رو بیان کردید.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که به ما اعتماد کردید و این کیف پول های چرم رو خریداری کردید، رضایت شما افتخار ماست.

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که به مجموعه چرم امیر برای خرید اعتماد کردید، رضایت شما افتخار ماست.

  • سلام،آیا برای خرید های عمده تخفیف دارید یا نه؟هزینه پستی چی؟برای خرید های عمده رایگانه؟

  • سلام روز بخیر.سفارش من به دستم رسید.این کیف پول واقعا دوخت زیبایی داره.ممنونم از این محصول با کیفیت

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که از این مجموعه خرید را انجام دادید، خوشحالیم که از کیفیت محصول رضایت دارید.

  • من از نوع مردونه این محصول خریدم،کیفیت محصول حرف ندارن و کیفیت بسته بندی هم شیک بود.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه خرید از مجموعه چرم امیر را به اشتراک گذاشتید، رضایت شما افتخار ماست.

    • سلام، وقتتون بخیر، خرسندیم که مجموعه چرم امیر را برای خرید انتخاب کرده اید، خوشحالیم که از کیفیت محصول رضایت دارید.

  • سلام من هفته پیش این کیف پول رو ثبت سفارش کرده بودم توی همین سابت و امروز به دستم رسید

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که از این مجموعه خرید رو انجام دادید و نظرتون رو بیان کردید.

  • سلام.یه سوال داشتم،کار شما فقط در زمینه تولید کیف پول هست یا کیف های اداری و کوله پشتی چرم هم تولید می کنید؟

  • با سلام.خیلی ممنونم از تولید کننده این محصول.یک کیف با ابعاد مناسب که به راحتی توی جیب جا میشی

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظر خود در مورد محصولات این شرکت را بیان کردید.

  • این کیف پول خوشگل دوخت بسیار ظریف و تمیزی داره که روی زیبایی بیشتر این کیف تاثیر گذار هست.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که از مجموعه چرم امیر خریدتون رو انجام دادید، خوشحالیم که از کیفیت کیف راضی هستید.

  • سلام کیف پولی که سفارش دادم بود خیلی سریع به دستم رسید کیفیتش عالی و رنگش هم خیلی زیباست همون طور هست که تو عکس دیده میشد واقعا ممنونم ازتون😍🙏

  • سلام چه قدر شکل ظاهری زیبایی دارند کیف پول ها میشه بگید سایز شون چطوره در چه ابعادی هستن؟

  • با سلام من برای تولد همسرم به عنوان هدیه خریدم، از انتخاب خودم راضی هستم

  • من خودم به شخصه کیف های چرم گاوی رو به چرم مصنوعی ترجیح میدم چون هم زیباست هم با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *