قیمت فروش بوت چرم طبیعی تبریز


بوت چرم سیاه با پاشنه سیاه

با استفاده از چرم می توان محصولات متنوعی را تولید کرد که از جمله آن ها کفش بوده و اغلب مردم تمایل زیادی به خرید و استفاده از بوت چرم طبیعی دارند، به طوری که از محبوبیت بالایی برخوردار شده است، قیمت فروش بوت چرم طبیعی تبریز در مجموعه چرم امیر، بر اساس موارد مختلفی قابل تعیین بوده و مهم ترین عوامل تعیین قیمت، نوع چرم و همچنین مدل کفش خواهد بود.

مشخصات اصلی بوت چرم طبیعی باکیفیت

بوت چرم سیاه همراه با شلوار جین

بوت چرم طبیعی در صورتی که از کیفیت بالا مانند درجه کیفی صادراتی برخوردار باشد، در این صورت دارای مشخصات ویژه ای خواهد بود که در ادامه به اصلی ترین آن ها خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید؛

• یکی از مهم ترین مشخصات انواع بوت چرم طبیعی، داشتن ساق نسبتا بلند است که باعث می شود کفش بخشی از ساق پا را نیز بپوشاند و به همین دلیل است که در دنیای مد از بوت های چرمی همراه با شلوارهایی با قد کوتاه و پالتو یا پافر بسیار بلند استفاده می کنند.

در واقع ترکیب این موارد با بوت چرم باعث شیک تر شدن استایل فرد شده و از سوی دیگر پاها را نیز از سرما محافظت می کند، گفتنی است که قسمت داخلی این بوت ها به نحوی دوخته شده اند که از حساسیت پوست پا جلوگیری نماید.

بهترین بوت چرم طبیعی دارای رویه بسیار نرمی هستند، به طوری که فرد می تواند با لمس کردن کفش متوجه شود که رویه آن زبر نیست و دارای لطافت خاصی است، این لطافت بیشتر به دلیل نحوه فرآوری استاندارد چرم جهت تولید این بوت ها، ایجاد می گردد و در فرآیند فرآوری با استفاده از مواد مختلف، چرم را تازه و منعطف نگه می دارند تا سفت و خشک نشود.

این نوع کفش ها کاملا ضد آب هستند، به طوری که وقتی مقادیری آب روی این کفش ها ریخته می شود، آب بر روی کفش باقی نمی ماند و به سرعت از آن دور می شود، چون چرم دارای مقادیری از لیپیدهای طبیعی می باشد که نسبت به آب حساس بوده و آن را دفع می کند، به همین دلیل از این بوت ها می توان در فصل پاییز و زمستان استفاده می شود و برف و باران نمی تواند به کفش نفوذ کند.

شیک ترین مدل های بوت چرم طبیعی تبریز

بوت چرم قهوه ای پاشنه دار

بوت چرم طبیعی به دلیل محبوبیت فراوانی که پیدا کرده، در مدل های متنوعی تولید می گردد و یکی از شیک ترین مدل های بوت طبیعی چرم تبریز، دارای پاشنه گربه ای پنج الی نه سانتی متری بوده و معمولا قسمت جلویی این بوت ها به صورت نوک نیز دوخته می شود.

این مدل از بوت های چرمی در بین زنان بسیار محبوب شده است، چون هم می توان در مجالس و هم در قرارهای رسمی از آن استفاده کرد.

برخی از بوت ها دارای مدلی هستند که هم پسرانه و هم دخترانه به شمار می آید و همین باعث شده که جزو مدل های شیک به شمار برود، این مدل از بوت ها دارای جلو برجسته و گرد هستند و همچنین ساق آن ها اندکی بلند تر می باشد.

این نوع از بوت ها را می توان با انواع کت و پالتو آن ها را ست نمود، در مواردی نیز این مدل از بوت ها دارای دو بند بوده که هنگام بستن بسیار شیک و زیبا دیده می شوند اما در اغلب موارد بوت های چسبی به دلیل راحتی که در بسته شدن دارند، انتخاب می گردند.

از دیگر مدل های شیک این محصول می توان به بوت های شبرنگی اشاره کرد که در این نوع از بوت های چرمی، چرم به کار رفته با استفاده رنگ های شبرنگی، تولید می شوند.

استفاده از مواد شبرنگی باعث می شود که بوت مورد نظر در تاریکی و نبود نور بدرخشد و ظاهر شیکی به خود بگیرد، به طوری که جزو مدل های پرفروش در کشور شده است و این مدل از بوت ها را می توان در موقعیت های مختلفی پوشید،چون به راحتی ست می شوند.

سه روش برای نگهداری بوت چرم طبیعی

یکی از مسائل مهمی که درباره بوت چرم طبیعی وجود دارد، مسئله نگهداری آن است که در ادامه به سه مورد از بهترین روش های نگهداری آن می پردازیم؛

1. یکی از بهترین روش ها برای نگهداری بوت ها این است که پس از هر بار استفاده، بلافاصله رطوبت آن گرفته شود، برای این کار می توان از یک پارچه نخی تمیز استفاده کرد و قسمت زیری و رویی کفش را تمیز کرد و سپس در مکانی قرار داد که در آن هیچ رطوبتی وجود نداشته باشد.

2. بهتر است که بوت چرم طبیعی در جایی نگهداری شود که به دور از نور خورشید باشد، چون نور و اشعه خورشید تاثیرات منفی بر روی بوت چرم طبیعی دارد می تواند باعث شود که قسمت های بوت خشک شده و ترک بخورد، چون چرم های طبیعی در برابر نور خورشید حساس هستند.

3. در صورتی که بوت چرم طبیعی مورد نظر به مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته، بهتر است که با استفاده از واکس های بی رنگ قسمت رویی و پاشنه بوت پوشش داده شود تا به این ترتیب هم ظاهر آن تازه و شیک دیده شود و هم این که بوت از هر نوع گرد و غبار تمیز و پاکیزه شوند.

عرضه کنندگان انواع بوت چرم طبیعی تبریزبوت چرم سیاه براق

عرضه کنندگان انواع بوت چرم طبیعی تبریز مجموعه چرم امیر، بهترین بوت های تولید شده توسط کارخانه های مختلف کشور را در تعداد های دلخواه مشتریان عرضه می کنند.
و در بین بوت های عرضه شده توسط این مجموعه می توان مدل های شیک و در عین حال سنتی و قدیمی را مشاهده کرد که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را داشته و به همین دلیل شاهد بالا رفتن فروش این مجموعه معتبر عرضه هستیم.

متقاضیان به راحتی می توانند از طریق این عرضه کنندگان، بوت چرم طبیعی را به شکل بی واسطه سفارش دهند.
چون در مجموعه چرم امیر عرضه به شکل مستقیم از مراکز تولید بوده و به همین دلیل است که قیمت های در نظر گرفته شده برای این محصولات بسیار مناسب و معقول بوده و در صورت سفارش در تعداد های عمده که معمولا سفارشات بالای ده جفت را در بر می گیرد، می توان تخفیف های خوبی از این مرکز گرفت.

 

۵۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *