مرکز خرید کیف اداری چرم بوفالو

کیف اداری چرم قفل دار قهوه ای

کیف اداری چرم قفل دار قهوه ای

کیف ها جزو محصولات پرمصرف به شمار می آیند و در مدل های مختلفی تولید می شوند که از جمله آن ها می توان به کیف اداری اشاره کرد و نوع چرمی آن از محبوبیت زیادی در بین مشتریان، برخوردار شده است، مرکز خرید کیف اداری چرم بوفالو مجموعه چرم امیر، از جمله مراکز معتبری به شمار می آید که از طریق آن می توان بهترین کیف اداری چرم بوفالو را که توسط کارخانه های معروف تولید شده را خریداری نمود.

ویژگی های بارز کیف اداری چرم بوفالو

کیف اداری چرم قهوه ای همراه با بند

کیف اداری چرم طبیعی بوفالو، ویژگی های مختلفی دارد و آشنایی با ویژگی های بارز این محصول، می تواند تاثیر زیادی در انتخاب بهترین نوع این محصولات داشته باشد؛

1. کیف اداری چرم بوفالو از آن جایی که دارای خطوط طبیعی پوست بوفالو است، به راحتی قابل تشخیص خواهد بود، چون دباغی چرم بوفالو به صورت طبیعی و با دستگاه های مخصوص و پیشرفته انجام می شود که باعث می شود شکل ظاهری پوست طبیعی، تغییر نکند و خطوط شیک و زیبایی که بر روی آن ها وجود دارد، سبب تولید کیف های اداری با ظاهری زیبا خواهد شد که محبوبیت زیادی در بازارهای مختلف کسب کرده است.

2. معمولا کیف های اداری چرم بوفالو بسیار سبک می باشد، به طوری که در مقایسه با کیف های تولید شده از چرم های دیگر مثل چرم شتر و یا چرم های مصنوعی، وزن آن بسیار اندک بوده و همین باعث می شود که اغلب این مدل از کیف های چرمی، در مدل های دوشی و یا دستی تولید شوند، چون حمل آن ها بسیار آسان خواهد بود و به هیچ وجه سبب اذیت شدن دست و یا گردن نخواهد شد.

3. از دیگر ویژگی های بارزی که کیف اداری چرم بوفالو دارد، این است که کیف مورد نظر قابلیت خمش فوق العاده ای دارد، به طوری که می توان این کیف های اداری چرم را در برابر فشاری بالای پنجاه کیلو گرم قرار داد که به دلیل انعطاف بالا کاملا خم خواهند شد و پس از آن نیز اگر فشار برداشته شود، بلافاصله اجزای کیف به موقعیت اولیه خود می گردند و هیچ آسیب فیزیکی به آن وارد نخواهد شد.

چرا کیف اداری چرم بوفالو بهترین گزینه است؟

کیف چرم اداری قهوه ای تیره در دست مرد

در بین کیف های مختلف اداری، معمولا کیف اداری چرم بوفالو ایده آل ترین گزینه برای انتخاب محسوب می شود که دلایل مختلفی پشت آن بوده و یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده هیچ کس از انتخاب این مدل از کیف های چرم پشیمان نشود،گنجایش بسیار بالا این کیف ها می باشد.

معمولا در کیف اداری چرم باید ابزار مختلفی را قرار داد و هر چه کیف گنجایش بیشتری داشته باشد، به همان میزان نیز می توان توسط آن ها وسایل زیادی را حمل کرد و محبوب تر می شوند.

همچنین کیف اداری چرم بوفالو دارای قفل بسیار محکم و قابل اطمینانی است که سبب شده بتوان مدارک مهم و مختلف را با خیال راحت در آن قرار داد و از سوی دیگر به دلیل داشتن رویه ضد آب، احتمال این که رطوبت به داخل کیف نفوذ کند و مدارک را از بین ببرد، به صفر خواهد رسید، چون چرم به طور طبیعی در برابر نفوذ آب مقاومت می نماید.

گفتنی است که کیف اداری چرم بوفالو معمولا طول عمر بالایی دارند، به طوری که تا ده الی پانزده سال هم قابل مصرف بوده و به هیچ وجه از زیبایی و کارایی آن چیزی کم نمی شود.

چون استفاده از چرمی که به وسیله پوست طبیعی بوفالو تولید شده، باعث می شود کیف مورد نظر بسیار مقاوم باشد و هیچ عاملی نتواند سبب ایجاد آسیب و خرابی در آن ها شود.

عوامل موثر بر قیمت کیف اداری چرم بوفالو

کیف چرم اداری قهوای در دست مرد

سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از مشتریان را درگیر کند این است که کیف اداری چرم بوفالو بر چه حسب قیمت گذاری می شود، به همین منظور در ادامه به شرح عوامل موثر در قیمت این محصولات می پردازیم؛

• یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت این محصولات دخیل است، میزان چرم بوفالو به کار رفته می باشد، هر چه درصد چرم به کار رفته زیاد باشد، به همان میزان نیز انتظار می رود که قیمت های در نظر گرفته شده برای این کیف ها هم افزایش داشته باشد، با توجه به این که چرم بیشتر به معنای افزایش کیفیت تولید است، خرید این مدل از کیف ها مناسب خواهد بود.

• برندی که اقدام به تولید کیف اداری چرم بوفالو می کند که به تنهایی می تواند در افزایش یا کاهش قیمت این محصولات نقش داشته باشد، به طور مثال برندهای معروف معمولا کیف هایی با قیمت بالا تولید می کنند و در صورتی که میزان شهرت برند کم باشد، هزینه لازم برای خرید محصولاتشان نیز کم تر خواهد بود.

• یکی از جالب ترین عواملی که در تعیین قیمت کیف اداری چرم بوفالو نقش دارد، میزان رونق بازارهای خرید و فروش آن ها می باشد، به طوری که حتی در قوانین مربوط به قیمت گذاری هم به آن اشاره شده و گفته می شود که اگر میزان محبوبیت محصولی بالا باشد، به همان میزان نیز باید قیمت آن کاهش و یا در محدوده ثابتی قرار بگیرد.

فروشندگان انواع کیف اداری چرم بوفالو

کیف چرم قهوه ای روشن روی یک تکه سنگ

فروشندگان انواع کیف اداری چرم بوفالو مرکز چرم امیر، از آن جایی که تامین تعداد بالایی از این کیف های درجه یک را برای بازارهای کشور، برعهده دارند، جزو ارائه دهندگان برتر کیف چرم بوفالو در کشور به شمار رفته و بسیاری از مشتریان در تلاش هستند که این محصول را به شکل عمده از فروشندگان ما تهیه نمایند.

به دلیل این که در صورت خرید عمده، قیمت محصول بسیار مناسب تر خواهد شد و می توان با صرف هزینه ای معقول این کیف های چرمی مرغوب را تهیه نمود.

از سوی دیگر این فروشندگان توانسته اند با ارائه کیف های بسیار مرغوب و با کیفیت در حد استاندارد کیف های صادراتی، نظر و رضایت بسیاری از خریداران را جلب نمایند.

چون مشتریان به دنبال خرید محصولی هستند که در ازای پرداخت هزینه مناسب، کیفیت مطلوبی هم داشته باشند و به این ترتیب مجموعه فروش معتبر و آنلاین تاثیر به سزایی در افزایش خریدهای کیف اداری چرم بوفالو در کشور داشته است.

 

۱۹ دیدگاه

  • سلام من کفش چرم بوفالو رو از این سایت گرفتم واقعا کیفیتش عالی بود کیف چرم با جنس بوفالو رنگ مشکی موجود دارید؟

  • سلام
    چرم بوفالو یکی از معروف ترین برند هاست که کیفیت بسیار خوبی داره
    ممنون میشم لیست قیمت و محصولات این شرکت رو برام ارسال کنید

  • کیف اداری با چرم بوفالو بسیار عالی و متناسب برای کسانی هست که میخوان برای سالیان سال از این کیف استفاده بکنن و بسیار مقاومه در برابر اب خودم به شخصه از این محصول استفاده کردم و برای کسانی که میخوان کیفی بخرن که براشون بمونه این رو پیشنهاد میدم بهشون

  • چرم بوفالو یکی از موندگارترین چرم هاست که مدت زمان زیادی میشه از اون استفاده کرد واقعا یکی از بهترین محصولاتی هست که میتوان به راحتی هزینه کرد براش

  • کیف چرم اداری بوفالو خیلی خیلی با کیفیت هست من بوت این چرم رو دارم واقعا مقاوم هست هم شیک و زیبا هم مقاوم و طبیعی هستش بی نظیر این مدل کیف😍😍😍

  • به نظر من قیمت کیف های چرم بستگی به ارزش و و کیفیت کیف داره اگر دنبال کیف با دوام و محکم هستید به چرم تشکیل دهنده آن دقت و توجه داشته باشید 😍😍😍

  • کیف اداری چرم بوفالو بسیار سبک می باشد و ب همین دلیل حمل کردن آن بسیار راحت است و در مسافت طولانی به دست شخص فشار نمیاد.

  • واقعا کیف چرم بوفالو قدرت خمش بالایی داره و میتونید بدون نگرانی وسیله های زیادی رو حتی با وزن بالا داخل اون بریزیم و حمل کنیم

  • برند امیررسا یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات چرمی داخل کشور هست و من هر بار از شما خرید کردم واقعا شگفت زده شدم روز به روز کیفیت محصولاتتون بالا تر می‌ره

  • کیف ها جز اقلام پر مصرف هستند و زمانی که از منزل بیرون میریم برای نگه داری و حمل وسیله های مهم، وجود اون ضروری و کیف های چرمی بهترین انتخاب ممکن برای ما هستند.

  • کیف و کفشی که از چرم بوفالو تشکیل شده باشه کارش حرف نداره رو دستتون نیست واقعا عالی بود کاری که برام فرستادید واقعا همونی بود که دنبالش بودم بازم تشکر

  • ترکیب رنگه کیف های چرم بوفالو جذاب و شیک هستش فقط میمونه قیمتش میشه لطف کنید بگید قیمتش چه قدر هستش؟ ممنون میشم اطلاع بدید

  • سلام، ممنون از وقت شناسی مجموعه شما ، سفارش من امروز رسید، کیفیت مطلوبی داره

  • این نوع کیف خمش فوق العاده ای دارد و می توان وزنی بالای ۵٠ کیلو را به آن اعمال بدون بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود این نوع کیف مقاوم بوده و هیج نوع آسیبی سبب خراب شدن آن نمی گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *