مرجع توزیع عمده کیف اداری تمام چرم سبک

کیف چرم اداری بزرگ قهوه ای رنگ

کیف چرم اداری بزرگ قهوه ای رنگ

کیف ها محصولات بسیار پر کاربردی به شمار می آیند که از مواد اولیه ای مانند چرم تولید شده و انواعی از کیف های اداری تمام چرم تولید شده در مراکز مختلف کشور، به دلیل داشتن ویژگی های مثبت مختلف، به شدت مورد توجه قرار گرفته است، در مرجع توزیع عمده کیف اداری تمام چرم سبک مجموعه چرم امیر، بهترین کیف های چرم که در رنگ های متنوع توسط مواد اولیه مرغوب تولید شده اند، به صورت عمده و خرده توزیع می گردد.

مختصری درباره فرآیند تولید کیف اداری تمام چرم

کیف چرم اداری قفل دار قهوه ای

تولید و دوخت کیف اداری تمام چرم دارای مراحل مختلفی است که یکی از مهم ترین و اولین مرحله آن، انتخاب ماده اولیه یا همان نوع چرم برای دوخت کیف می باشد، چون نوع ماده ای که انتخاب می شود، بر کیفیت نهایی تاثیر به سزایی خواهد گذاشت و به این ترتیب بسیار مهم است که در انتخاب چرم دقت شود، اغلب تولید کنندگان نیز ترجیح می دهند که از چرم گاو به این منظور استفاده نمایند، چون تمام ویژگی های ماده اولیه مرغوب در تولید کیف را دارا می باشد.

پس از آن نوبت به انتخاب مدل و طرح کیف می رسد که از الگوهای مختلف استفاده شده و این الگوها نشان می دهند که برای ساخت کیف مورد نظر، چه قدار از چرم نیاز خواهد بود، معمولا برای ساخت یک کیف اداری تمام چرم متوسط، حدود یک الی دو متر از چرم استفاده می شود و وزن آن نیز متناسب با ضخامت چرم و همچنین تزئینات به کار رفته در کیف می باشد که باعث شده به دو دسته کیف های سبک و سنگین تقسیم گردند.

سپس چرم ها را متناسب با الگو در دستگاه مورد نظر قرار می دهند و قسمت های مختلف آن را به یکدیگر می دوزند تا به این طریق محکم به یکدیگر وصل شوند، دوخت انواع کیف اداری تمام چرم با استفاده از نخ های محکم ابریشمی انجام شده و از آن جایی که با استفاده از دستگاه دوخت آن صورت می گیرد، نخ ها درون دوزی شده و هیچ تاثیر منفی بر روی ظاهر کیف نخواهند داشت.

چرا سبک بودن کیف اداری تمام چرم مهم است؟

کیف چرم اداری بندی قهوه ای روشن

یکی از ویژگی های مهمی که در هنگام خرید انواع کیف اداری تمام چرم مورد توجه قرار می گیرد، سبک بودن آن است و در ادامه به دلایلی که سبب شده این ویژگی در کیف اداری تمام چرم، بسیار مهم باشد، می پردازیم؛

• اول این که در کیف اداری تمام چرم باید وسایل مختلفی را قرار داد و به وسیله آن مدارک، دفتر و کتب مختلفی را جا به جا کرد، به همین دلیل اگر وزن آن سبک باشد، باعث خواهد که استفاده کننده بتواند از حداکثر گنجایش کیف برای حمل اشیا و وسایل استفاده کند و دیگر نیازی به استفاده از نایلون و یا کیف دستی های جانبی نباشد

• انواع کیف اداری تمام چرم معمولا یا در دست حمل می شوند و یا در شانه به شکل یک طرفی و یا مایل مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل بسیار مهم است که کیف سبک ساخته شود تا حین حمل دستی یا دوشی سبب ایجاد حس سنگینی و یا اذیت نگردد، همچنین استفاده طولانی مدت آن نیز میسر باشد و به گونه ای نشود که پس از مدتی استفاده فرد دچار کمردرد و کتف درد گردد.

• سبک بودن کیف همچنین نشان می دهد که دوخت و دوز آن کاملا استاندارد بوده و مطابق با الگوهای درستی ساخت آن انجام شده است، چون در الگوهای استاندارد از حداقل چرم استفاده می شود تا هم میزان استفاده از این مواد اولیه بهینه سازی شود و هم این که وزن کیف سبک تر شده و مشتریان را به خود جلب نماید.

مهم ترین عوامل موثر بر روی قیمت انواع کیف اداری تمام چرم

 کیف چرم اداری متوسط قهوه ای رنگ

 

عوامل بسیاری می تواند بر روی قیمت انواع کیف اداری تمام چرم تاثیر گذار باشد و از جمله مهم ترین آن ها می توان به نوع چرم مورد استفاده در قسمت های مختلف کیف اشاره کرد، به طور مثال استفاده از چرم سبک در ساخت آن، قیمت را کاهش می دهد، چون هزینه لازم برای تهیه این چرم ها اندک می باشد و از سوی دیگر کیف مورد نظر هم دوام چندانی نخواهد داشت.

کیفیت هم عامل مهمی در تعیین قیمت این محصولات به شمار می آید، چون عوامل مختلفی مانند کیفیت ماده اولیه، نوع دستگاه مورد استفاده برای دوخت و غیره در آن تاثیر دارد و هر کدام از آن ها می تواند هزینه های مختلفی را به دنبال داشته باشد که در کنار هم جمع شده و قیمت نهائی محصول را ایجاد می کنند به همین دلیل متغیر خواهد بود.

گفتنی است که در مواردی ممکن است تعداد خرید کیف اداری تمام چرم نیز بر روی قیمت آن تاثیراتی را داشته باشد، به طور مثال خریدهای عمده باعث می شوند که از قیمت اصلی هر کیف حدود ده الی دوازده درصد کاسته شود، چون خرید محصول در تعدادهای بالا به صورت یک جا انجام می شود و تخفیفات مختلفی را به دنبال خواهد داشت.

فروشنده اصلی کیف اداری تمام چرم سبک

کیف چرم اداری مردانه بزرگ تیره

 

فروشنده اصلی کیف اداری تمام چرم سبک مجموعه چرم امیر، در تلاش است که این محصولات را در بالاترین کیفیت ممکن برای مشتریان فراهم کند، به همین منظور به شکل مستقیم اقدام به ارائه این کیف ها از کارگاه های تولیدی معتبر در سراسر کشور نموده و تاثیرات زیادی در ایجاد قیمت های مناسب در بازارهای خرید داشته است، چون با فروش مستقیم به راحتی می توان هزینه های اضافی را از روی قیمت نهایی حذف کرد و باعث شد که محصول با قیمتی معقول در بازارها به فروش برسند.

گفتنی است که خرید کیف اداری تمام چرم سبک از این فروشنده برتر مزیت های دیگری هم در پی خواهد داشت، به طور مثال می توان مدل های بسیار متنوعی را از آن خریداری کرد که هر کدام دارای کیفیت صادراتی هستند و توانایی تامین انبوه توسط همین فروشنده را نیز خواهد داشت، تمامی سفارشاتی که از مجموعه چرم امیر انجام می شوند نیز به شکل غیر حضوری بوده و به این ترتیب امکان ارسال آن به شهرهای مختلف فراهم است.

 

۱۹ دیدگاه

  • سلام.باتشکر از مجموعه چرم امیر ‌.کیفیت ودوخت کیف های اداری عالیه من سفارش دادم.

  • سلام.کیفیت خوب این کیف های ادارای وتنوع گوناگون اون من روجذب کردلطف کنید نحوه سفارش روتوضیح بدید.

  • سلام.خدا قوت میگم بابت محصولات خوبتون .این کیف های اداری بینظیر هستند وسبک بودن ازویژگی های خوب این کیف هاست.

  • سلام ‌.باتشکر ازمدیریت سایت ومجموعه خوبتون .کیف های ادارای کیفیت خوب وظاهری شیک دارند مناسب برای هرنوع سلیقه ای هستند.

  • سلام .وقت بخیر .ممنون بابت مجموعه خوبی که دارید ‌.این کیف ها نظر من روجلب کرد شرایط سفارش رودرسایت قرار بدید.

  • سلام .من ازاین کیف های اداری سفارش دادم .کیفیت ودوخت عالی وواقعا سبک هستند که به راحتی میشه جا به جا کرد.

  • سلام.خسته نباشید میگم به خاطر محصولات خوبتون .اگه میشه تصاویر بیشتری از این کیف ها قرار بدید.ممنون

  • سلام.باتشکر ازسایت خوبتون .من میخوام ازاین کیف های اداریتون سفارش بدم میشه نحوه سفارش عمده روتوضیح بدید؟

  • سلام.من ازاین کیف های اداری سفارش دادم چرم مرغوب ودوخت بسیار خوبی داره نسبت به بازار قیمت مناسبی هم داره .

  • یکی از مهم ترین ویژگی و شاخصه های خرید برای هر کیف اداری اول تمام چرم بودن اونه و دوم سبک بودن اون در حملشه که اگر این دو باهم باشن اون کیف موندگاری بالاتری نسبت به کیف های هم سطح قیمت خودش داره حتما برای خرید این نوع محصولات باید به این شاخصه ها توجه کرد که مجموعه امیررسا به اینمورد توجه خاصی کرده که کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای داره

  • سلاام وقتتون بخیر من تازه سفارشم رسیده واقعا کیفیت دوختش و جنسش حرف ندارههههه

  • با توجه به اطلاعاتی که در این سایت قرار دادید مشخص هست که کیف های اداری از چرم درجه یک تشکیل شده میشه لطف کنید بگید قیمتش چه قدر در میاد؟ ممنون میشم از راهنمایی شما

  • امکان ثبت سفارش کیف چرم اداری به صورت عمده وجود داره چون خودم بوتیک کیف و کفش دارم دنبال کیف با دوام و مستحکم هستم میشه به صورت عمده خرید انجام داد؟

  • سلام و وقت بخیر… تنوع رنگ و مدل و دوخت و طراحی استاندارد از ویژگی های عالی این کیف اداری که باعث شد من یه مدل سفارش بدم.

  • سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه خوبتون. اگر به دنبال یه هدیه خوب برا یه فرد شاغل هستین، این کیف می‌تونه یه انتخاب عالی باشه.

  • من که از خرید خودم راضی هستم،چون در کنار وزن مناسب ابعاد بزرگ و مناسبی داره

  • با سلام. سفارش من دیروز رسید، ممنون از وقت شناسی شما. کیف ابعاد و کیفیت مناسبی داشت

  • وزن سبک کیف باعث شده تا افراد بتوانند حداکثر وسایل متفاوت را در آن گنجایش دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *