فروشندگان کیف گلیمی چرم سیرجان امیررسا + قیمت عمده ماه شهریور 1401

کیف گلیمی چرم قهوه ای

کیف گلیمی چرم قهوه ای

در کشور ایران فروشندگان بسیاری در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت هستند که از فعال ترین آنها می توان فروشندگان کیف گلیمی چرم سیرجان امیر رسا را نام برد. این فروشندگان در ابتدا به بررسی نیاز، سلیقه و وضعیت اقتصادی مشتری پرداخته و سپس با توجه به آن اقدام به عرضه محصولی با کیفیت و قیمت مناسب به آنها می کنند. همچنین این فروشندگان در تلاش اند تا رضایت کامل متقاضیان خود را نیز به دست آورند.

بسیاری از این فروشندگان اغلب از روش عمده که مزیت های فراوانی از جمله قیمت ارزان را به همراه دارد، استفاده می کنند. در سال جاری انواع کیف گلیمی سیرجان امیر رسا با زیباترین طرح و رنگ ها با قیمت عمده به مشتریان عرضه شده است. قیمت عمده این محصول در مرداد ماه سال جاری نسبت به ماه و سال های قبل کمی افزایش داشته که دلیل اصلی آن افزایش نرخ متریال های اولیه، تورم و نوسانات بازار و… است.

به صورت کلی می توان گفت که قیمت عمده کیف های گلیمی در مرداد ماه سال جاری نسبت به خرید جزئی آن مناسب و بصرفه بوده است.

درباره کیف گلیمی چرم سیرجان

کیف قهوه ای چرم گلیم دار

بافندگی را می توان از مهمترین هنرهای دستی ایرانیان دانست که از بافتن ساقه های گیاهان شروع شده و به مرور زمان پیشرفت قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. از جمله صنایع دستی و هنرهای اصیل ایرانیان، گلیم بافی است که امروزه علاوه بر فرش، انواع کیف، کفش و… نیز تولید می شود.

کیف گلیمی چرم سیرجان را می توان از جمله این صنایع دستی که کاملا سنتی است، دانست. این محصول برای افرادی که به استایل های سنتی اهمیت می دهند، گزینه مناسبی خواهد بود. کیف گلیمی چرم سیرجان محصولی طبیعی و صد در صد اصل است که از بافته شدن گلیم و جاجیم های پشمی دستباف تولید شده می شود.

از آنجایی که این کیف ها دارای رنگ های متنوعی هستند، به راحتی می توان آن را با انواع مانتو، شال و روسری و حتی شلوار و کفش ست کرد و یک استایل شیک را به وجود آورد. اندازه متوسط و استاندارد این محصول سبب شده محبوبیت ویژه ای در بین افراد داشته باشد و برای افرادی که علاقه ای به کیف هایی با سایز کوچک و بزرگ ندارند، گزینه مناسبی باشد.

در فرایند تولید این کیف علاوه بر جاجیم و گلیم پشمی از چرم نیز استفاده شده است و از این رو برای نگهداری و شست و شو آن باید نکاتی را مورد توجه قرار داد.

عدم استفاده از آب گرم و خیساندن طولانی مدت کیف داخل آب، خشک شدن کامل آن در هوای آزاد و عدم استفاده از روش های مصنوعی از جمله بخاری و شوفاژ برای خشک کردن، شست و شو با دست و ساده ترین مواد شوینده از جمله نکات مهم به شمار می رود.

از آنجایی که کیف گلیمی چرم سیرجان از محصولات کاملا طبیعی تولید شده اند، نسبت به سایر محصولات تولید شده با مواد مصنوعی نیازمند مراقبت های بیشتر هستند. ظرافت این کیف ها سبب شده تا فروشندگان در زمان خریداری، مشتریان را با برخی نکات مهم جهت طول عمر بیشتر این محصول آشنا کنند.

طرح های ویژه کیف گلیمی چرم

کیف و کیف پول گلیمی چرم

از مهمترین دلایلی که سبب محبوبیت کیف های گلیمی در بین مشتریان شده است، متنوع بودن طرح و مدل های آن است. هر یک از شهرهای کشور ایران هنرهای دستی مخصوص خود را دارند که کیف های گلیمی چرم نیز در هر شهر متناسب با سلیقه افراد در طرح های مختلف طراحی و دوخته می شود.

طرح و مدل های متنوعی از این محصول مانند:  توزیع کیف گلیمی چرم  دانشجویی، اسپرت، دخترانه، شانه ای، دستی، کتابی و… تولید شده است که خریداران با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه خود به راحتی می توانند نسبت به انتخاب و خریداری آن اقدام نمایند.

استفاده از چرم در تولید این محصول باعث شده تا طرح ویژه ای را به خود اختصاص دهد. اغلب قسمت رویی کیف از طرح گلیمی و بدنه اصلی، بند و دسته کیف از چرم که استحکام بیشتری دارد، دوخته می شود.

طرح و نقش هایی که بر روی کیف های گلیمی استفاده شده، هر کدام بیانگر داستان و نمادی از عقاید و آداب های ایرانیان است. توجه به این طرح ها باعث شده تا افراد بیشتر جذب این محصول شوند و اغلب به عنوان یادگاری آن را خریداری نمایند. اگر شما از آن دسته افراد ساده پسند هستید و علاقه فراوانی به کیف های گلیمی دارید، می توانید از طرح های ساده این نوع کیف ها که پیچیدگی و شلوغی کمتری دارند، استفاده کنید.

مشخصه اصلی کیف گلیمی چرم سیرجان

کیف زنانه چرم گلیم دار

اگر به دنبال خرید یک کیف با طراحی منحصر بفرد، قیمت مناسب، زیبایی فراوان و کیفیت بالا هستید، بدون شک کیف گلیمی چرم سیرجان می تواند انتخابی درجه یک و مناسب باشد. هر محصولی مشخصه و خصوصیات مخصوص به خود را دارد که سبب تمایز آن با سایر محصولات مشابه می شود و ما در این مطلب قصد آشنایی شما با مهمترین مشخصه های کیف گلیمی چرم سیرجان را داریم.

پارچه ای بودن آستر کیف گلیمی، تراکم بافت بسیار زیاد جاجیم، عدم استفاده از انواع آسترهای سوزنی برای دوخت این کیف های باکیفیت، باز و بسته شدن آسان و سریع زیپ این محصول، ضمانت کالا از هر نظر توسط فروشنده و تولیدکننده از مهمترین خصوصیات این محصول است.

استحکام بسیار بالا با وجود وزن سبک، تولید شده در ابعاد متوسط و استاندارد مطابق با انواع سلیقه ها، کیفیت دوخت بسیار عالی، متنوع بودن از جهت رنگ، طرح و مدل، استفاده از متریال های اولیه طبیعی در فرایند تولید، دوام بالا در صورت نگهداری صحیح، استفاده از چرم طبیعی و مقاوم، امکان استفاده با لباس های اسپرت، رسمی، امکان استفاده به شکل های مختلف از جمله دوشی، دستی و… از مشخصه های اصلی انواع کیف گلیمی چرم سیرجان محسوب می شود.

برخورداری از راهنمای خرید به صورت کاتالوگ از دیگر مشخص های اصلی این محصول است که باعث شده افراد در زمان مراجعه به منظور خریداری این کیف، با تمامی خصوصیات آن از جمله جنس اصلی و آستر، روش نگهداری و شستشو، کیفیت و قیمت آن مطلع شده و سپس اقدام به انتخاب نمایند.

استفاده از چرم به عنوان یک متریال اولیه در فرایند تولید این محصول سبب شده تا زیبایی و شیک بودن خود را حفظ کند و همیشه به عنوان یک محصول پرفروش در بازار شناخته شود.

صفر تا صد صادرات کیف گلیمی چرم

کیف رو دوشی گلیم دار چرم

از جمله محصولاتی که از چندین سال قبل علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به سایر کشورهای خارجی نیز صادر می شده است، کیف گلیمی چرم  است. استقبال بی نظیر گردشگران و مشتریان خارجی از صنایع دستی ایرانی به خصوص کیف های گلیمی، کیفیت عالی و قیمت مناسب، طرح و مدل های منحصر بفرد و… از مهمترین دلایل صادرات این محصول به کشورهای خارجی است.

به منظور صادرات این محصول می بایست مراحلی را طی کرد بدون ایجاد مشکل و به صورت کاملا قانونی این کیف ها به کشورهای متقاضی صادر شود. اولین گام تولید تعداد زیادی از کیف های گلیمی چرم با تنوع گسترده از جهت رنگ، طرح و مدل، سایز و… است. مرحله بعد مراجعه به سازمان و اداره های مربوطه به منظور ارائه درخواست خود و دریافت مجوزهای قانونی برای عبور از گمرک و مرز است.

صادرات انواع کیف گلیمی چرم به صورت زمینی و هوایی بسته به فاصله زمانی تا کشور مورد نظر انجام می شود. برای صادرات این محصول به کشورهای همسایه از جمله ترکیه، عراق، پاکستان، کویت، دبی و… اغلب از روش زمینی و برای کشورهای اروپایی از روش هوایی استفاده می شود.

استقبال بی نظیر خریداران در کشورهای خارجی سبب شده تا تولید این محصول در داخل کشور ایران به صورت قابل توجهی افزایش داشته است که این امر مزایای فراوانی از جمله: افزایش انگیزه تولیدکنندگان به منظور تولید بیشتر، کاهش مشکلات اقتصادی، افزایش صادرات و… را به همراه داشته است.

توزیع مستقیم کیف گلیمی چرم سیرجان امیر رسا

کیف قهوه ای چرم گلیمی

از جمله کیف هایی که به صورت گسترده در فروشگاه ها و آنلاین شاپ ها به مشتریان توزیع می شود، کیف های گلیمی چرم سیرجان امیر رسا است. توزیع این محصول بر عهده افراد باتجربه و متخصص که اغلب با عنوان توزیع کننده شناخته شده اند، انجام می شود.

در سال های اخیر تعداد زیادی از این توزیع کنندگان در شهرها و مناطق مختلف کشور ایران به توزیع باکیفیت ترین کیف های چرم گلیمی سیرجان مشغول هستند. این افراد به منظور توزیع این محصول از روش های متفاوتی استفاده می کنند که از رایج ترین این روش ها، روش مستقیم یا به اصطلاح دیگر بدون واسطه است.

در توزیع مستقیم به دلیل نبود انواع واسطه ها و همچنین توزیع زا شخص تولید کننده از درب کارخانه به مصرف کننده یا فروشنده های کلی، تمامی هزینه های اضافی حذف شده و در نتیجه قیمت محصول مورد نظر به صورت قابل توجهی کاهش می یابد که این امر در جذب مشتری تاثیر قابل توجهی دارد.

محصولات دستی و سنتی کشور ما در مقایسه با دیگر محصولات قیمت بالاتری دارند که کیف گلیمی چرم از جمله آنها محسوب می شود. از این رو اگر قصد خریداری این محصول با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارید، حتما از روش مستقیم آن را از توزیع کنندگان خریداری نمایید.

 

 

 

۲۰ دیدگاه

  • با سلام و احترام من کیف گلیمی چرم با رنگ قهوه ای پر رنگ میخواستم چجوری می توانم سفارش بدهم

  • کیف های گلیمی چند سالی است که ترند شده و ترکیب آن با چرم جذابیت بیشتری به کیف تا بخشیده است

  • تنوع طرح و رنگ گلیم ها و رنگ کیف چرمی دست افراد را برای انتخاب باز می کند و افراد می توانند آن را با توجه به سلیقه خود خریداری کنند

  • به نظرم اگر به استایل های سنتی علاقه دارید کیف های چرم گلیمی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود

  • به طور کلی کیف های چرمی در کنار زیبایی طول عمر بیشتری دارند البته باید با شیوه های مناسب از آن ها نگهداری کرد

  • کیف های گلیمی چرمی خیلی با کیفیت هستند و جنس چرمی اون ها یکی از دلایل این جنس با کیفیت و مرغوب هست.

  • با عرض سلام و خسته نباشید من می خواستم یکی از این کیف ها رو سفارش بدم نحوه سفارش به چه شکلی هست؟

  • کیف های گلیمی به دلیل تنوع رنگ و طرح متناسب با تمامی سلیقه ها طراحی شده و همین مورد سبب محبوبیت این کیف در بین خانم ها شده.

  • کیف گلیمی چرم سیرجان از نوع کیفهای زیبا و بادوام هستش بسیار شیک و بی نظیر و اینکه از نوع کیفهای سنتی هم محصول میشه و با هر نوع لباسی راحت می توان ست کرد

  • خرید کیف های گلیمی به صورت بدون واسطه شرایط را برای مشتریان فراهم میکنه که بتونه این کیف بسیار زیبا و پرکاربرد رو با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند.

  • کیف های گلیمی چرمی در صنایع دستی به حساب می آیند و در کنار خرید و فروش بالا در داخل کشور حتی صادر هم می شوند.

  • اگر در استایل خود از شال با طرح سنتی استفاده کرده اید حتما از کیف چرم گلیمی برای تکمیل استایل خود استفاده کنید

  • اگر اندام و جثه ای متوسط دارید دست شما در انتخاب ابعاد کیف چرم گلیمی باز تر خواهد بود

  • تنوع رنگ و کیفیت فوق العاده این کیف گلیمی سبب ترغیب من به خرید این محصول شد.

  • طراحی خاص این کیف باعث شده تا تمامی خانوم ها در هر رده سنی بتوانند آن را خریداری و استفاده نمایند.

  • کیف گلیمی چرم از نوع کیف های سنتی می باشد که هیچ موقع از مد نمی رود و قدیمی نمی شود مناسب دختر خانم هایی که همیشه به استایل امروزی اهمیت میدهند

  • کیف گلیمی از نوع کیف های سنتی می باشد این کیف با ظاهری سنتی مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته و استفاده از آن باعث می شود که استایلی متفاوت داشته باشید

  • کیف گلیمی چرم دست دوز علاوه بر کیفیت بالا که عامل مستحکم شدن این کیف می شود به نظرم ظاهر خیلی شیک و مدرنی داره 😍

  • من کیف رنگ قهوه ای تیره سفارش داده بودم که دیروز به دستم رسید که زیبا تر از چیزی بود که فکر میکردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *